Kızlar bebeklerinde kalça sorunu yaşıyan varmı benim bebeğimin kalça sorunu var 3 aydır ultrasyon çekiliyor ama bize çıkık yada çıkık değil diye herhangi gibi birşey demiyorlar sordugumuzda da cevap vermiyor doktor bugün randevusu vardı tekrar bakıldı bize bir alet verdiler iki ay taktik onu geçen ay doktor iyiye gidiyo dedi ama 1 ay daha takın dedi bizde taktık bugün gittiğimizde sol kalcasında gelisim sorunu var dedi ama muane etti ben sorun görmedim dedi özel muanesi olan bir doktor önerdi ona gidin dedi ama o da sırayı 2 ay sonraya attı başka bir doktora gitsek mı daha iyi yoksa ona mı beklesek kararsız kaldık böyle sorun yaşayan varmı
Cok gecmis olsun canim malesef ne yazikki devlet hastaneleri boyle 3 aylikken bizde ilk kalca cikikligina bakdirmak icin gittik sol kalca tam gelismedigi icin yerine oturmamis 1 ay sonra gel dedi evde bisey yapicakmiyim dedim hic bisey yapma dedi. Ortopedi olan esimin.musterisini aradik sonuclari attik cift bez baglayin bacak arasindan tutun tutarken asla kundak yapmayin dedi yani elin adami bize yapmamaiz gerekenleri soyluyoda doktor hoc bisey yapma diyo neyse yarin gidicez bakalim tekrar bakilicak ne diyicekler bilmiyorum ama 6 aydan buyuk olursa bebek kalca cikikligi ameliyata kadar gidiyomus erken tedavi cok onemliymis canim sonuclarin elindeyse baska doktora git 2 ay cok uzun sure bu cocuk basicak oturucaz nasil olucak bunlar herhangi bi sorun varsa yanlis bisey yaparsan ya. Agizlarindan cimbizla laf aliniyo malesef e nabizda varmi sonucunuz
Sanada gecmiş olsun canım sonuçlar var elimde eşimle konuştuk başka bir doktora gidelim dedik yarına randevu bulduk bizde gidicez sonucu ne dediklerini burdan yazarmısın
Yazarim tabi canim sende yaz insallah ikimizde guzel haber aliriz
inan cok sevindim yarina randevu bulmaniza 2 ay cok ama cok gec gercekden
Teşekkür ederim canım inşallah güzel sonuç alırız yazarım bende
Tekrar girdik ultrasyona sol alfa açısı 57 ydi 1 ay once bugun 58 cikdi sonuca bakan doktor ortopediye gonderdi ortopedi doktoruda kizdi 1 ay once niye buraya gondermediler bir ay once bandaj takilmasi lazimdi dedi . Doktor bize cift bez bile takml demediki size yonlendirsin dedim. Sonuc bandaj takildi 1 ay sonra bakilacak duzelme varmi 1 ayiniz bosa gitti dedi. Eve geldik cok agliyo rahat edemedi uyuyamiyo nasil gececk bu 1 ay bilmiyorum siz gittinizmi
Bizde göründük şimdi bizimkinde çıkıklık yokmuş gelişim geriligi varmış ultrasyon istiyonuz mu dedi biz istiyoz dedik pazartesi cekilcek gerileme herhangi gibi sorun yaparmi dedik 50 yaşında gerileme yapar dedi
Sizinkinde çıkıklık var dediler mı
En sonki ölçüm degerleriniz neydi sizin. Bizimde cikiklik yokmus gelisim geriligi var dedi
Merhaba bize de çıkıklık demediler gerilik dediler ama hiç de şunu bunu yapın deniyorlar 3. Kez ultrason gideceğiz çocuk doktoruna sordum ortopediye gidin dedi bu kez de gerilik devam ederse özele götürmeyi düşünüyorum. Ben bir de ilçede yaşıyorum ultrasyoncu dr bana cihaz da kötü gibi eksik ölçüyor dedi gerçekten de bazen doktorlardan adam akıllı cevap alamıyorum.
En sonki degerlerimiz alfa 57 beta 45 çıktı doktor çıkık değil gelişim geriliği var dedi
Sizin değerler ne
Canım bizimde doktorumuz herhangi gibi bir cevap vermiyordu ortepedi Dr atel verdi ne çıkık ve gerilim diyorlardı eşimde başka bir doktora gidelim dedi dün başka bir ortepediye gitti o çıkıklık yok gerileme var dedi ve düzgün bir şekilde anlattı pazartesi ultrasyon cekilcek tekrar ama ateli devam edin tkmya dedi bebeğimde durmuyor massallah çok hareketli bilirli saat aralığı takıyorum artık
İhmal etmeyin sakin buyudukce tedavide zorlasiyo bizim 1 ay once gitttigimide palvik bandaj takilmasi gerekiyomus ama doktor hic bisey yapma 1 ay sonra gel dedi dun gittik ortopediye gonderdiler bandaj takildi
Alfa 58 beta 55 bizimde gelisim geriligi var cikik yok dedi
Aynen bizimde boşu boşuna diğer Dr goturuyormusun çocuğumu bizede atel bandajı verdiler ona devam edin ultrasyon sonucuna göre degerlendirelim dedi
Benim kızımda vardı 20gunluk takıldı bandaj… ama biz 40ciktigi gibi kalc ultrasyon testine götürdüm orda çıkmıştı. Ortopedi doktoru direk taktı bandaji . Çok şükür birkaç ay kontrole gittim sorun yok
Gecmiş olsun inşallah bir an önce geçer
Çok teşekkürler o zaman en iyisi ortopediye gitmek