Kizlar acil bakin

Merhabalar kizlar bebegimin beyanlarını yıkarken araya kırmızı bisey karışmış bütün beyazları pembemsi ol us ne yapmalıyım kafayi yicem

Makinenin kazanına beyaz sabun rendesi ve çamaşır sodası ekleyip, durulama programında su aldırın bir iki çevirsin sonra kapatın, bir gece beklesin çamaşırlar böyle. Ertesi gün makineye normal deterjan koyup her zaman ki programda yıkayın açılır inşallah.

Bana yarına giydirmem gereken elbise var dogum gunu için daha hızlı napabilirim

Allah seni ne yapmasın kız acil deyince ben de bişey oldu sandım ödümü kopardın :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::grinning_face:

O zaman hemen şimdi yapın, biraz da Arap sabunu ekleyin, birkaç saat bekletip yıkamaya atın, akşam sererseniz yarına kadar kurur

Bende korku ile okudum cümlenin sonunda bebem çamaşır makinasında bitecek diye ödüm koptu .

Sirke de işe yarayabilir , yani iki üç yıkamadan sonra yine kendine gelir ama size acil lazimmis

Rensiz sirf beyazsa biraz camasir suyunda bekletin sonra makinaya atin beninde basima gelmisdi o sekilde duzeldi

Acil ama dogum gunu var ajhaha

Ve maalesef aynısı benimde başıma geldi geçenlerde hafif tatli bi renge büründü külotlu çorapları da dahil zaten büyüdükçe kiyafetleri de yenilendigi için kalsin dedim bisey olmaz artık umarım çözüm bulursunuz

Ful beyazsa çamaşır suyu ile elinizde yıkayın sonra makineye atın inşallah çıkar