Kizlar acil bakin

2 aylik bebegim var surekli uykuda nefesi takaniyo zor kendine geliyo neden oluyor bu

Burnu açıkmı?Sümük var mı?
Rahatsızsa balgam tıkıyor olabilir.
Nefes sadece burundan alabiliyorlar dikkat edin uykusunda.

Ya burunla alakali degil gibi bogazdan ses geliyo hi hi diye kotu oluyo

Yani rahatsızlığı yoksa,akıntısı genize kaçması zor o halde.2.ayda nefes düzensizliği oluyor belki sıcak ortamdan daralmış olabilir, havanın nemi düşük olabilir.
Biz o aylarda hep hasta olduk başka bir ihtimal gelmiyor aklıma şu an​:slightly_frowning_face:

Nemlendirici yok ondan alsam belki duzelir dogdugu gunden berj bu sekil

Evde piknik tüpü varsa çaydanlıkla,ya da elektrikli çayçı varsa yattığı odada su kaynatın aynı vazifeyi görür.

Surekli kayniyo

Sürekli kaynaması da problem.Nem oranı %40 ila 60 olacak benim bildiğim.Bu rakamları aşarsa da daraltı gelir.
Başka fikri olan anneler yardımcı olur.

0eki bu nem oranini nasil olcucez

Termometre alabilirsiniz, yanlış hatırlamıyosam benim kızımda öyle yapıyordu ama zamanla düzeldi. Sanırım tükürük geliyor boğazlarına ama cok fazla yaparsa ve ilerlerse bi doktora gösterin

Benim bebekte de var o 3 ay 20 günlük şimdi KBB ye ve çocuk doktoruna sordk onlarda bebeklerin nefes aldığı yerler tam gelişmediği için bazen sen cikabilir zamanla geçer dedi ama morarma nefessiz kalma vs varsa acil getir dedi…bizimki sadece nefes alamiyormus gibi hihi diyor ama çok şükür morarma vs olmadı hiç…siz takip edip ona göre KBB ye goturebilirsiniz