Kizlar acilll lutfen yardim. Emzirirken dis cekimi

Kizlar 20 lik disim fena 22 günlük anneyim emziriyorum dis cekimi veya tedavi yaotiran var mi emzirirken

Bende bebeğimin üç aylıkken çektirdim çok ağrım vardı üç saate sinra ön sütü çay bardağının çeyreği kadar iki göğsünü sağ dök emzir dedi doktor öyle yaptim ama ben öncesinde bebeğime biraz süt sagmistim acikirsa diye önce onu verdim üç buçuk saat sonrada sagip atıp emzirdim ben özelde çektirdim dişimi

Şuan bı diism daha ağrıyor idare ediyorum insalalh çok ağrımaz doğum yaptım dişlerim ağrıma başladı :pleading_face:

Benimde 20 lik dişim içe gömülü çıkmış alınması lazım ama cerrahi müdahale ile alınacakmış benim kızım da sekiz aylık ben de korkuyorum aldırmaya yani fazla emzirmemiyorum ama günde en az 1. 2kez emiyor anestezi verirseler nasıl olur bilmiyorum aldırsam mı diye düşünüyorum hala