Üst solunum yolu için dün antibiyotik ve ateş düşürücü verdi doktor ikisinide kusuyor.. calpol veriyorum sadece bnde şimdi hafta sonu girdi doktoru bulamam… Kustugu için vermeye devam etmeyeyim demi
Macrol antibiyotiktir onu vermeye çalışın ateşi düşmez onu almazsa
Benim kızımda kusuyor ilacı doktoru sorduğumda kussa dahi verin demişdi antibiyotike devam etmezseniz ne tedavi sonuçlanır nede bağışıklık kazanılabilir demişdi
Gerçekten mi ama kaçtır denedim kustu ya sadece ilk verdigimde kusmadi tiksiniyor böyle
Hadi ya üzüldüm bu duruma içi dışına çıkıyor verir vermez ya
Tadı kötü olduğu için midesini bulandırıyor kusuyor peşine hemen su içirin veya ağzına sevdiği birşeyi verin unutsun ilacın tadını mutlaka içirmeye çalışın
Ya ben ml ml veriyorum kusmasın diye hepsini sıkınca ağzına feci kusuyordu. Birde karşısında bende içiyodum şurup heves ediyodu
macrolun tadini benim oglumda sevmemisti az kasiga koyup yarisinada yogurt yada baska birsey koyuyordum 3 5 kasikta surubu ölcegi bitiriyordum hic surubun tadini almiyordu cok rahat etmistim bu sekilde deneyin
Su içecek vakit yok inan verdiğim gibi kusuyor ağız dolusu
Aynen bende çay kaşığı ile az az veriyorum ama işe yaramadı oda
Öyle oluyor mu denemedim yoğurtla karistirayim o zaman sakıncası yoksa
Çok geçmiş olsun bizimkide öyleydi çok zor icirimesi az az verin bana doktor meyve suyuna kat normalxe önermem ama mecbur kaldığımız durumlarda yapıyoruz dedi
Doktora söyleyin ilacını değiştirsin canım tadı daha iyi olan bir ilaç yazsın gerçekten tadı çok berbat o ilacın
Aynen bizimki bide değiştirdi sonradan klamoks verdi azeltin kullanıyordum hastalandığında icemesi üç gün kustu ilacı doktor ilacı değiştirelim birde dedi klamoks içti kusmasi
Bizde birde kusma bulantı ignesi yaptı
Karıstıtmıyordum ama tatlı kasıgına biraz suruptan koyupedemiyord ön kısmına yogurt koyuyordum yani kaşıgın yarısı surup yarısı yogurt o şekilde verdim hiç kusmadı arkasından 1 kasık sadece yogurt veriyordum 3.kasıkta tekrar suruplu veriyordum tadı fark edemiyordu
Anladım canım tşk ederim
Hafta sonu girdi araya pazartesiye kaldı canım danışcam artık
Yok normalde yok ilaç içince kusuyor ateşimiz çıkıyor şuan sadece keyfi iyi aslında
Anladım canım çok tşk ederim