Kızlar bakarmısınız acil

Kızlar bakarmısınız 3.5 aylık bebeğim cildinde bu sekilde kızarıklık oluştu alın bölgesinde de var sırtta da var ilaç kullanıyoduk ilaç alerjisi dedi doktor ama emin olamıyorum

Doktor gereken şeyi söylemiş.

Evet bizimde olmuştu şurup verdimi alerji için

Hayır vermedi

İlaç vs vermediği için tereddüt ettim

İlacı kullanmayı bıraktınız mı? Prospektüste yan etki durumunda ilacın bırakılması yazar.

Evet ilacı kestim hemen geçmesi için ilaç kullanılması gerekiyormu yoksa lendi kendne geçermi acaba

Ozaman kendi kendine geçer merak etmeyin ilacı bıraktıysanız yavaş yavaş söner doktor gerek görmemiş

Teşekkür eserin sagolun