Kızlar malum ramazan ayı geliyor emzirirken oruç tuttunuz mu yada tutulur mu
Ben tuttum kandil de diğer gunlerde bi sıkıntı olmadı cok şükür ramazan da da tutucam insealllah ![]()
Bebeğiniz kaç aylık acaba bende tutmayı düşünüyorum ama tam net degilim
5 aylık oldu
Geçen sene hamileliğime denk geldi tutamadım.
Sonunda tutucam bu sene kızım 11 aylık oldu ek gıda alıyor.
Benimki 3 ay 7 günlük dün doktora sordum daha çok küçük ve ek gıda almıyor sütünüzün miktarında değişme olabilir tutup tutmamaya siz karar verin dedi
Daha küçükmüş evet olabilir süt miktarında ben az az ek gida tattırıyom veriyom benimde ole olsa tutmazdım heralde ama tabi yinede sizin kararınız
Benimki 4 aylık bende bir doktora sorucam
Ya dinimiz kolaylık dini inşallah seneye tutarsınız ama şuan ek gıda da almıyorsa tek kaynağı sizsiniz bence mahrum etmeyin naçizane.
Bende o dusuncedeyim sütte zaten öyle ahım şahim yok yersem anca