Bebeğimi memede uyumasını nasıl biraktirabilirim çok zorlamaya başladı
Emzik kullanıyorsan derin uykuya geçtiğini anlarsın zaten göğsünü bıraktır hemen emziği ver ağzına bi 2 vermeden sonra unutur zaten
9 aylık oldu ben biraktiramadim sürekli memede uyuyor zaman geçtikçe kotulesmeye başladı saatte bir yarım saatte bir bazen 15 dkkada bir bazen 2-3 saatte bir uyanıyor iflağım kurudu emzirmekten dinlenmeye hiç vakit bulamıyorum işleri zor yapıyorum kucakta memede uyumak istiyor sürekli ![]()
Emzik kullanmıyor
Benimde 9 aylık aynı şekilde bende yoruldum artık hiç dinlenemiyorum
Benimki de aynı ben de bir çaresini bulamıyorum. gece boyu uyanıyor emzik versem anlayıp kızıyor istemiyor. Kolumda yatırıp uyutmaya çalışıyorum bazen uyuyor ama çok geçmeden uyanıyor. Dolaşırken dengemi kaybetip düşecektim dün gece nerdeyse o kadar uykuluydum ki. Uyuduktan sonra uzun süre uyanmasa sorun değil yine öyle uyuturum ama 1 saat sonra uyanıyo tekrar.
Aynıyız valla ne olacak halimiz bilmiyorum
10 aylık aynı durumdayım başka türlü uyumuyor uzun süre uyusa yine neyse de sık sık uyanıp istemsi çok zorluyor geceleri özellikle cidden çok yoruldum yaa
Emzik olsaydı sana, da kolaylık olurdu bazı bebekler emzik kullanmadığı için anne göğsünü emzik niyetine alırmış bu süreçte Anne’yi çok yıpratıyor
Bilmiyorum canım