Kızlar bakarmısınız 😞

Kızlar merhaba sıze bır şey danışmak istiyorum Belkı saçma bulursunuz ama babamın bacağında yara gbı bır şey var kaşıdıkça yayılmış kendısı de ıhmal eder ikna edemıyorum hastaneye kafama da çok takıyorum acaba nedır bi fıkrı olan var mı yarın zorla goturcem artık şekerden şüpheleniyorum ama

ALLAH şifa versin cok kötü olmuş bence ihmal etmeyın hemen goturun ama bildiğim kadarıyla şeker boyle yapmıyor o patlatıyor kapatıyor yanı bıde hiç acı his etmiyorlar belkı egzama olmuştur ama ıjna edıp hemen goturun ne olur ne olmaz