Kızlar bakarmısınız

Kızlar regl bitti 2 gün oldu bugün ciğer gibi kan pıhtısı düştü neden olabilir

Regl düzenli karnında az bir sızı var

normal boyuttaysa sıkıntı olmayabilir ama büyük parcaysa bı doktora danışın istersrniz genelde adet bitiminde pek olmaz öyle seyler

Su kapağı büyüklügünde düştügü günden beri kasık ağrım başladı bugün biraz daha çoğaldı

Hamilelik filan desen korunuyoruz ama hiç bişi kullanmıyoruz

eğer ağrınız artar yada tekrar kanama pıhtı olursa beklemeden bı acile gidin tedbir amaçlı çok geçmiş olsun

hamilelik olacaksa bağlı kordonlada oluyor spirallede o yüzden çok güvenmeyin olmaz diye

Eşime söyledim şimdi gidelim drye dedi bakalım bı nasıl olcak ona göre gidecem miğde bulantım baş dönmem var bide

kesin gidin o zaman beklemeyin içiniz rahat eder en azindan

Valla canım Drm spiel taktir dedi bnm tanıdık bi kişi spirelle hamile kaldı oyuzden taktirmadim

Acile gidemem canım bebeğimi bırakcak kimsem yok pazartesiyi beklicem kadın doğuma giderim

benim 3. bebeğim hepsinde de taktırdım sıkıntı olmadı düzenli kontrollerini yaptirirsan kayıp kalmadığını anlarsın iğneler oluyor 3 aylık onları dene istersen

sen muayene olurken esin bakamaz mi bebeğe pazartesiye kalmasaydn

Bakar aslında artarsa söyleyim bakayım bi

aynen ihmal etme sağlık sonuçta erken teşhis hayat kurtarır derler