Kızlar regl bitti 2 gün oldu bugün ciğer gibi kan pıhtısı düştü neden olabilir
Regl düzenli karnında az bir sızı var
normal boyuttaysa sıkıntı olmayabilir ama büyük parcaysa bı doktora danışın istersrniz genelde adet bitiminde pek olmaz öyle seyler
Su kapağı büyüklügünde düştügü günden beri kasık ağrım başladı bugün biraz daha çoğaldı
Hamilelik filan desen korunuyoruz ama hiç bişi kullanmıyoruz
eğer ağrınız artar yada tekrar kanama pıhtı olursa beklemeden bı acile gidin tedbir amaçlı çok geçmiş olsun
hamilelik olacaksa bağlı kordonlada oluyor spirallede o yüzden çok güvenmeyin olmaz diye
Eşime söyledim şimdi gidelim drye dedi bakalım bı nasıl olcak ona göre gidecem miğde bulantım baş dönmem var bide
kesin gidin o zaman beklemeyin içiniz rahat eder en azindan
Valla canım Drm spiel taktir dedi bnm tanıdık bi kişi spirelle hamile kaldı oyuzden taktirmadim
Acile gidemem canım bebeğimi bırakcak kimsem yok pazartesiyi beklicem kadın doğuma giderim
benim 3. bebeğim hepsinde de taktırdım sıkıntı olmadı düzenli kontrollerini yaptirirsan kayıp kalmadığını anlarsın iğneler oluyor 3 aylık onları dene istersen
sen muayene olurken esin bakamaz mi bebeğe pazartesiye kalmasaydn
Bakar aslında artarsa söyleyim bakayım bi
aynen ihmal etme sağlık sonuçta erken teşhis hayat kurtarır derler