Bebeğim 7 aylık prezervatif ile korunuyorz ama herkes rüyamda gördüm hamilesin fln diyo psikolojim bozuldu şaka gibi bugünde kızlar soruyor da korundukları halde gebe olan biri yazmıştı ya kafam çok karıştı eve geldim test yaptım korkudan onda da hayalet çizgi görüyor gibiyim umarım değilimdr resmi yüklüyorum lütfen yorumlarınızı bekliyorum
Yüklendi sanırım
Birsey gözükmüyor suanlik negatif yani silik bir cizgi fln da gözükmüyor .
Negatif canım
Hajhaha yirtiliyir bence ![]()
![]()
Kordonlarini baglatan bile hamile kaliyo gerisine hic guvenmeyin yani ![]()
Konusma tabi oyle diyenler ard arda doguruyo ![]()
Hajhahah aklima ablam geldi ben hamile oldugumu soyledim . Ablama dedil.sende yap ikiliz buyutek onun bi kizi var oda dedi aman aman dusunmuyok biz istemiyiruz dedi 1 hafta sonra bni ariy hamileyim diye![]()
![]()
![]()
Hahaha bak canli ornegi
benim etrafimdada var tek cocuk yeter diyip arda arda 2 tane daha doguran hic buyuk konusmuycan gelip yapisiyo valla
Ay çok şükür korkudan ben öyle görüyorum demek ki Allah’ım ödüm koptu
Valla ben kazayla olursa sorun degil de istiyerk olursa en az 4 yil beklemek isterim.
Aynen bacim ard arda hem sen hem cocuklar yipranir acele etme zaten
Bu örneklerden biri ben ilk çocuğumda söyledim 9 ay sonra 2.ye hamile kaldım ![]()
Ya şuan gün ışığında tekrar bakıyorum yanılmamsm çizgi var ama![]()
çok silik telefon kamerasnda bile belli olmuyor diyebilirim
Ooo ![]()
valla bisey diyemiycem bende cok korkuyorum hic konusmayim o yuzden
Bende istemiyordum ikinciyi 7 yıl sonra geldi çok büyük konuştum asla dogurmam diye büyük konuşma canım da Rabbim istediğiniz zaman versin inşallah şimdi çok erken. Ben korundum daha doğrusu eşim korundu prezervatifle ben hiç bişey kullanmadım 7 yıl olmadı birazda nasip bu işler Allah nasip ettiyse oluyor.
İlk oğlum 2.5 yaşındaydı kardeşi doğduğunda tek büyümesin diye spirali cikarttirip hamile kalmıştım 7 sene sonra spiral kontrolünde doktor rahim sarkmasi var ameliyat olman lazım çocuk istiyorsan doğur yoksa ameliyati tekrar yaparız deyince 3. De olsunda bı daha uğraşmayim diye yaptım onuda
maddi imkansızlıklar olmasa 8 10 tane isterim ben çocuk ama işte 3 te kalmak zorunda kaldım![]()
![]()
Eğer adetin gectiyse kan testi ver içinde şüphe kalmasin
Haha ben dusunmuyorum rabbil olmayanlara versin .ileryen zamnlarsa bir tane daha olsun yeter . Ya ben bakmayacağım bir cocuk istemiyom ona zarar vermek istemiyom onun kotu ortamda buyutmak de istemem suanlik bir tane ideal .
Diyorum ya maddiyat olmasa
hani şu bı kadın var özlem öz mu ne kadın 5. ye hamileydi en son kadında para var bakıcı tutar en iyi gıdalarla besler en iyi yerlerde gezer öyle çocuğu bende yaparım![]()

