Kızlar bizim memlekete bir günlüğüne gidip gelmemiz gerekiyordu 8-9 saatlik bir yolumuz vardı iki gün önce gittik bir gece kalıp ertesi gün tekrar döndük. Bebeğim bu yolda pusette yatarak gidip geldi tam 3 aylık bu arada. Dün akşam eve geldiğimizden beri sanki bir yeri ağrıyormuş gibi çığlık çığlığa ağlıyor yoruldu heralde ağrı kesici verip emzireyim dinlensin dedim yok gece boyunca ağladı hala da huzursuz. Birde hiç yapmazdı şimdi sırt üstü yatarken poposunu bükmüyor oklava yutmuş gibi dikleştiriyor kendini. Acaba yolda pusetin yatış şeklinden dolayı bir yerini mi incittim diye dünden beri kafayı yiyorum sizce ne olmuş olabilir
Bildiğim kadarıyla o pusetlerde 2 saatten fazla yatırmamak gerekiyor, 2 saat bile çok hatta
bence doktora götürün bir yeri incinmiş olabilir belki. Bir ağrısı olmasa o kadar ağlamaz diye düşünüyorum.
Canım 3 aylık bebeğe ağrı kesici vermek en son yapacağın şey olsun. Pusette aralıksız mı durdu 8-9 saat . Yoksa ara sıra aldın mı. Aralıksız yatmamalı pusette. Bizde memlekete giderken pusete koyuyoduk çok araştırmıştım. 2 saatte 1 pusetten alman grrekir sürekli yatmamalıymış. Yani ağrı kesiciden önce doktora göstermelisin ![]()
Gecmiş olsun buyuk ihtimal geyrek olabılır . Elınızle mesaj yapın.
Turkiye arabayla gitmistik eymen 8 aylik felandi gitmeden sormustum konsultasyon burosundaki doktora her uc saatte bir hem bebeginiz hem kendiniz mola vermeniz gerekiyo dedi.muslime bezi islat pencereye koy dedi sicak oldugu icin.kisin da yine pencere SIkIstIR dedi hem soguk hem SIcagi korur dedi.bende oyle yaptim.minder almistim bide boynu agrimasin diye.
Geçmiş olsun cnm Bu puseti hicsaglikli bulmuyorum bir kere kullanayim
dedim iki büklüm oldu aman buneymiş boyle dedim hiç kullanmadım kucağımda yatırıyorum yola gittiğimiz zaman …bı doktora göster yada masaj yap sırtına ayaklarından tut baş aşağı yavaşça 3kere salla gevreği battiysa yerine oturur
İlk defa duyuyorum gevrek nedir acaba? Bizim pöçük dediğimiz şey mi acaba?
Geyrek dıye biliyorum ben açılımını cok bilmesem de bır tane kemiğin batması Sonucunda oluşan bırsey . Bebeklerı kucuk yasta oturtmaya başlayınca yada cokk fazla bebegı hırpalayınca oluşuyor. Benım düğünümde yıgenım 6 aylıktı havaya kaldırıp sag sola dondurmustum sonra bebek durmamıs dayımgıl hemen geyrek oldu dıye kızı bır battaniyeye koyup salar gıbı yapıp ıkı uc kere ters cevırmısler o zaman susmuş bebek. Teyzem de der bebek durmasına geyrek olmus getır bebegı detı kaburgalarımın oldugu yere masaj yapardı. Susardım o zaman bebebk ..
