Ben 7. Ayda yaptirdim yeni ama en mantikkisi donmeden bebek emeklemeden once yaprirmak daha hizli ilesiyo simdi zor oluyo 3 4 aylik en mantiklisi.ozel hastanede lokal anestezi ile yaptirdim 10.bin .15 dk lik bir operasyon 2 saat sonra eve yolluyolar.
Bize öyle bişey söylenmedi hastaneden hastaneye fark ediyor demek ki
Olabilir ben uyutulmasini istemedim lokal istedim uyusmali besledim oglumu verdim onlara 15 dk surdu verdiler bize agrisi vardi kendindeydi zaten uyusuktu hala dediler asagida agri kesici igne yaptik uyusma gevince aglamasin diye. Besleyebilirsinizde dedi .2 saat bekledik doktor bakti taburcu verdi
Tesekkür ederim
Lokalde birşey anlamaz mi acaba
Bursada nerede yaptırdınız acaba be ne zamandı
Uyusuyor zaten anlamiyolar.bide kucukler ya .en iyisi lokal narkoz almasindansa
Bence en guveniliri hastaneler.
Anladım canım tşk ederim
Öyle tabi de ordada iyi doktorun olması lazım
Osmangazi aritmide 25 Aralık’ta fatih göcere yaptırdık. 3. Ayıydı oğlumun ilk çiş yaparken bir çığlık atti sonra kolay atlattik 1 hafta icinde de iyileşti.
Teşekkür ederim