Kizlar cocugumun burnunun kenarlwrinda sarilik olusmusdu 1yasinda dr goturdum lan falan bakmadan kolesterol yukselmis dedi benim esjmin tarafi cok gofret falan veriyordu sizce o yuzden olma ihtimali varmi yada neyden okuyordur
Allah yardımcınız olsun ama minnacık bebek napicak da o kadar gofreti yediriyorlar .Çok yazık bebeklere çevre faktörü annesine sormadan birşeyleri yedirmek ne kadar üzücü herkesin saygı dersi almasi lazım kimsenin sınırlarını zorlamak doğru değil umarım bı sıkıntı olmaz geçicidir insalalh Allah şifa versin