Kızlar bir bakar mısınız



Normalde çizgi olur veya olmaz bunda ikinci cizhi yeri beyaz sizce bebek olma ihtimali var mı

Test bozuk olabilir canım

Tamamdır teşekkür ederim :green_heart:

Yok gibi

İnşallah ya daha bebeğim 4 aylık hazır değilim yeni bebeğe

Bir hafta sonra tekrar yap ama emin olmak icin

Adet doğumdan sonra düzensiz olduğu için pek anlamadım da zaten kadın doğuma randevu aldım olursa orda da çıkar teşekkür ediyorum cevap verdiğiniz için :smiling_face_with_three_hearts:

Bisey degil canim