Kızlar cevap verirmisiniz

Bebeğim 6. Ayı bitirip 7 ayına girecek sürekli bağırıyor nedendir anlayamadık 3 haftadıt hep böyle bagiriyor

Sesini keşfediyor. Kızımda öyle olmuştu bağırıp çığlık atıyordu. Doktoruna sordum bende endişelenip öyle demisti.

Eşimde bende artık şaşkınlık içindeyiz çığlıkla beraber sinirli olmasıda normalmi

Biz de 5 aylık olucaz çığlıklar başladı avizeyle tartışıyor uyanıp :rofl: bide ilgilenmeyi ve bir süre sonra sesi yükseltiyor ben kısa sürer sanıyordum ama iyiymiş uzun sürmesi hoşuma gidiyor benim