Bebeğim 6. Ayı bitirip 7 ayına girecek sürekli bağırıyor nedendir anlayamadık 3 haftadıt hep böyle bagiriyor
Sesini keşfediyor. Kızımda öyle olmuştu bağırıp çığlık atıyordu. Doktoruna sordum bende endişelenip öyle demisti.
Eşimde bende artık şaşkınlık içindeyiz çığlıkla beraber sinirli olmasıda normalmi
Biz de 5 aylık olucaz çığlıklar başladı avizeyle tartışıyor uyanıp
bide ilgilenmeyi ve bir süre sonra sesi yükseltiyor ben kısa sürer sanıyordum ama iyiymiş uzun sürmesi hoşuma gidiyor benim