Kızlar aptamil mama kullanıyorum normalde. Bugün eşim almış ama sanırım yanlış almış pronatura yazıyor üstünde. Bunu kullansam sorun olurmu bi kaç gün sonra 2 numaraya geçecez
İkiside aynı pronutra diğerinde de yazıyor ama daha küçük yani sadece kutu değişmiş bence sorun yoktur her şey aynı yazış biçimleri değişmiş
İkiside 0-6 ay bir sorun olmaz mamalarda bı normal bir hassas bebekler için olanlarıda oluyor belki onlardandir internetten arastirabilirsin mesele Bebelac normal bebekler için Bebelac Gold hassas mideli bebekler için
Ay nasıl yapsam şimdi eşim yenisini aldı. Şimdi iki kutu oldu bi kaç gün sonra zaten iki burmaya geçcez. Yinede her ihtimale karşı onu geri göndereyim
Bence boşuna masraf yapmayın açmadan iade edin sadece kutular değişmiş çünkü içerik tamamen aynı
Aynen öyle yapayım içime sinmesi için açmiyim hiç iade edeyim direk
Ya başından beri hep aynı alıyorum aynı kutu aynı şekilde kullanıyorum ya şimdi farklı olunca bi emin olamadım
Kız kutuları değişmiş dediğin gibi şimdi yeni aldğına baktım oda aynı
Muhtemelen yeni üretimleri böyledir afiyet olsun miniğe![]()
Aynur Erzurum merkez mi sen çocuk doktoru nereye gidiyorsun
Yok canm narmanda oturuyorum ben oltuya gidiyorum kontrollere
2 kez Erzurum’da götürdüm onlardan da memnun kaldım da isimlerini unuttum
Teşekkür ederiz ablası ![]()
Anladım canım erzuurum da iyi bir doktor arıyorum bnde rutin takipler için

