Kızlar çok acil mama

Kızlar aptamil mama kullanıyorum normalde. Bugün eşim almış ama sanırım yanlış almış pronatura yazıyor üstünde. Bunu kullansam sorun olurmu bi kaç gün sonra 2 numaraya geçecez


Bunu almış


Bunu kullanıyorum ama. Ona göre geri göndercem acil yazar mısınız

İkiside aynı pronutra diğerinde de yazıyor ama daha küçük yani sadece kutu değişmiş bence sorun yoktur her şey aynı yazış biçimleri değişmiş

İkiside 0-6 ay bir sorun olmaz mamalarda bı normal bir hassas bebekler için olanlarıda oluyor belki onlardandir internetten arastirabilirsin mesele Bebelac normal bebekler için Bebelac Gold hassas mideli bebekler için

Ay nasıl yapsam şimdi eşim yenisini aldı. Şimdi iki kutu oldu bi kaç gün sonra zaten iki burmaya geçcez. Yinede her ihtimale karşı onu geri göndereyim

Bence boşuna masraf yapmayın açmadan iade edin sadece kutular değişmiş çünkü içerik tamamen aynı

Aynen öyle yapayım içime sinmesi için açmiyim hiç iade edeyim direk

Ya başından beri hep aynı alıyorum aynı kutu aynı şekilde kullanıyorum ya şimdi farklı olunca bi emin olamadım

Kız kutuları değişmiş dediğin gibi şimdi yeni aldğına baktım oda aynı

Muhtemelen yeni üretimleri böyledir afiyet olsun miniğe​:blush:

Aynur Erzurum merkez mi sen çocuk doktoru nereye gidiyorsun

Yok canm narmanda oturuyorum ben oltuya gidiyorum kontrollere

2 kez Erzurum’da götürdüm onlardan da memnun kaldım da isimlerini unuttum

Teşekkür ederiz ablası :smiling_face_with_hearts:

Anladım canım erzuurum da iyi bir doktor arıyorum bnde rutin takipler için