4ay 6 gunluk bebeğim var babasi hic ilgileniyor surekli cocugu tv basında telefon badinda tutuyor ben ev isi yaparken yada babasi al ilgilen dinlenryim dedigimde saatlerce tv izletiyor korkuyorum cocugum bi sikinti yadicak diye napicam Bilmiyorum cok ilgisiz bi insan
Acabq niye hic sasirmadim benim de eşimin ailesi tv ye baktir alissin dedi eline tatli tuzlu hersey veriyor lar ay bilmiyorum artik hangisi dogru eşine allahim merhamet versin
Bizde tv ye alışmasın ekran vermeyelim diye haber bile izlemiyoruz ne cok biliyor bu insanlar . Gerekirse babasina bırakmayın bebeginizi ben bütün gün kızımla ilgileniyorum 2.5 aylik ama ana kucağındaki oyuncakları ile oynaya oynaya bile kendini idare ediyor saatlerce onlarla konuşuyor gülüyor orada uyuyakalıyor. Birakmayin babasida olsa ekransiz etkinlik ile büyüyen her çocuğun daha başarılı olacağına inanıyorum.
Oylede kuzum cok iyi diyorsun ama d8gum yaptigim gubden 4 ay 1 gaftaya kadar yalnizim logusaim tek gecdi auan oyle kimse destek olmadi yardima gelmedi artik vucut dinlenmek istiyor 15 dk 20dk da olsa iyi geliyor baska carem kalmiyor
Bende yalnızdım halada öyleyim valla bazı zamanlarda bende mecbur kalıyorum dusunuyorum bizlerde izlermişiz cok sukur kendımde bır sıkıntı yok vucut artk perısan oluyo yemin ediyorum dokuz aylık sabaha kdr on dakıkada bir uyandı veee saat7 de rutın kalkıyo bır saat uyudu sadece sabahtan beri hala uyumadı ve cınnet gecırıyorum hayırda bizide ana dogurdu ya gavur sıçmadı ya perısan oldm izlesin bes dkkda olsa bırakıyorum ben
Ben bazen esime birakiyorum salonda oluyolar bnde işim bitse bile bilerek oyalaniyorm baksin diye oda bi sekilde oyaliyo oyun filan oynatiyo
İki tane büyüttüm üçüncüyü büyütüyom önceden on sene evvel anne oldum o sıralar akıllı telefonum yoktu tuşlu kullanıyordum hayattan bı haberdim Tv’de açık kaliyordu yani iki cogugmuda öyle büyüttüm illaki bakmislardir hususi açıp izletmedim gündüz oyun oynayirdim akşamları belki biz bakarken izlemislerdir çünkü bu kadar hakim degildim herşeye zararlı olduğuna falan hiç biseyleri de yok şükür şuan küçük oğlum ,6 aylık oda arada bakıyor onuda saatlerce başına dikmedim yani bazen açıyorum bakıyor kardeşleri bakarken TV ye zararli olduğu nu yeni yeni öğreniyorum sagdan soldan bı cok seyi burdan öğreniyorum bakalım bu nasıl büyüyecek zamane çocuğu şuan bakmasa bile ilerde illaki TV telelfon izleyecek elimizden geldiig kadar uzak tutmaya calisicam ama yinede bakacaktır bizlerden görüp
Bende yalnizim canim esimin ailesi de benim ailem de yok gurbetteyiz sezeryan doğum yaptim ve yaşadığım şehirde bir arkadaşım var sadece aramiz acik görüşemiyoruz is guc yapicam diye yorma kendini olduğu kadar bebegin uyudukca dınlen mutlaka dünyayı biz kurtarmayacagiz bosver ![]()
Benim bebiş günde 3 kere uyuyor ilkinde ben de uyuyorum. İkincisinde iş yapıyorum. Üçüncüsünde kendime vakit ayırıyorum. Onun dışında hep onunlayim. Bazen mama sandalyesinde yemeğinden sonra oynuyor. Bazen sepete koyup gezdiriyorum evde , yürüyüş yapıyoruz. Sürekli oynatıp yoruyorum ki güzel uyusun. Yemekleri de hep yanımda otururken oyuncaklarıyla oynarken yapıyorum. Bazen bir çorba sadece. Bazen sadece 1 odayı süpürüp siliyorum. Kimse de çıkıp 1 bebekle bu kadar mı diyemez yani. Eşim bile. Eşimin ardını da hiç toplamam yoksa öylece kalır bunu bilir evlendiğimizden beri. Ev de bebek debizim ikimizin hani yardım et bile demem. Yardım değil yaptığı çünkü onun da evi. Süpürür yeri gelir bulaşık yikar. Yapamıyorum yetişmiyor yorgunum deyip çekilin kenara. TV telefon da vermeden siz oynayın oynatın oyuncaklarla. Gerçekten zararlı. Bırakın ilgilenmezse ilgilenmesin eşiniz. O kaybeder. TV ye değil ilgiye ihtiyacı var bana ihtiyacı var şu an deyin bırakın elinizdeki her şeyi.
Bebeğim hepsi aynı merak etme içini se ferah tuu 2-3 aya kendi kendine oynamaya başlıyor biraz daha rahat edersin. Ben zıp zıp ve yürüteç kullanıyorum baya oyalıyor iş yaparken sen de piyanolu oyun halısına koyabilirsin şuan 10-15 dk oyalanir veya anakucagina yatır al yanına iş yaparken eline de buzdolabı poşetini şişirip ver inanılmaz oyalıyor
. Ama öyle destek olacaklar da bize yardımcı olacaklar da bekleme kendimizi uzuyoruz olmayınca valla ben 6. Aydan sonra duş almaya başladım diyebilirim
7,5 aylık şuan yurutece koyuyorum banyonun önünde arada kafamı çıkarıp ce e falan yaparak
yani evmiş daginiklikmiş yemekmiş hepsi zamanla düzelir napim cocugumdan önemli değil
Ay ne güzel anlatmışsın kendimi gördüm bi an güzel oluyor gerçekten yavaş yavaş bebeği tanıdıkça oyalanacagi şeyleri öğrendikçe hem gözümün önünde hem iş yapıyorum
Cocuklari maalesef ekrandan uzak tutmak cok zor benimde 3 aylik bebegim var dikkatini çekiyor ister istemez benim de esim egitimci kendiside ayni fikirde ekrandan uzak tutmak bu zamanda cok zor elimizden geldigince telefondan uzak tutmaya calisacagiz