Kizlar cok kötüyüm

Kizlar 7 ay 23 gunluk bebegim var ama bu zamana kadar kimse gram destek olmadj eşim sahil bu yüzden bakimsizlikda n 1 ay emzirdim sutum kesildi kadar yorgunum ki dermanim kalmadı çocuğuma yetmiyorm ayakta durcak halim kalmadı panik atak hastasıyım bide hergun atak yaşıyorum evden dışarı çıkamıyorum korkuya wvdede yalnız kalamıyorum çarpıntı korku napcam nasıl düzelecek yardımcı olun bana

Canim geçmiş olsun hep aynıyız ben çalışıyorum 2 cocuk anlatsam sen şükür edersin haline cok şükür bugunumuze yutubede izzet güllü var dinle panik atak a son bana dua edersin canim benim

Dinliyorum ama Bi etkisi yok

Mrb canm rutin oluştur bebeğinle uyu onla kalk yapabiliyorsan çok zor biliyorum bende çok yasadim hala öyle panik olmamaya calis inanki çoğu insan senin gibi benden kötüsü de var de şükret zor olunca ben zor diye deliriyordum günüm kolay geçince aslında kolaymış ya diyorum oyuncaklarını cesitlendir imkanin varsa komşu çağır oynasın onla yorulsun uykusu bol olsun aslında parka çıkarsan bebekler yoruluyor ben anlamaya başlayınca çok cikarirdim 15 ay hala çıkarıyorum yorulmadi mi uyumuyor ki eşini de boşver yardımcı olmuyorsa bgn yemek yok de dışardan iki kere söylesin hele nasıl anlicak seni

7 aylık kızım var gurbetteyim . Kaynanam ve diğer eş tarafından akrabalar kimse kapımı açmadı bunun da evinde ne pişer diye sormadı 3 4 ay oturacağım içim çok içimi yedi aynı sen gibiydim sonra iş güç bekleyebilir yemek bir kaç şeyle savılabilir. Ben de artık kızımla ilgileniyorum yemesi içmesi yemek hazırla kaldır kondur derken oyna et akşam oluyor şu an çok güzel zamanlar. Ha canıma okuyor ayrılık kaygısı başladı yapışık ikiz gibiyiz. Geceleri uykuya 2 3 saat direniyor ama yine de canı sağ olsun diyorum . Bardağın dolu tarafını görmek iyi gelir bu durumlarda eşin başında canı sağ çocuğun yanında şükür canı sağ hastane diye hayatında bişey yok evin içindesin kendin cesaret edemiyorsan akşam hafta sonu eşinle çık ben de öyle aştım kendin gidemedim eşimle çıktım.şimdi rahatım . Önceden böyle biri değildim aktif bir hayatım vardı ama şimdi sistem yeni oturuyor kendine güven kardeşim

Bebeğin için en mükemmel anne sensin unutma :sparkling_heart:

Bende agarafobi var disari çıkma korkusu o yüzden çıkaramıyorum

Benide strese sokan eşim zaten hiç destek olmuyo sürekli alkol alıyor Bi hafta sonumuz oluyor artık yorgunluktan başım dönüyor ellerim titriyor 8 qydir sürekli Bende tuvalet bile yapamaz hala geldim gunde 1 kez çıkarsam cikiyorum şu hiç içmiyorum yemek desen yiyomuyum belli değil çok bitkin Bi halledeyim inan