Merhaba kizlar bugunde kendin için yazıyorum 9ay 15 gunluk bebegim var ama ben asiri panik atak okb ve agorafobi hastasıyım ilacda kullanmıyorum dogumdan sonra Aşırı artmaya başladı nöbetleri evde yalnız kalmaya korkuyorum disari tek çıkmaya korkuyorum panik atakdan cocugumlada ilgilenemiyorum ne yapılan baba yardım edin lutfen
Öncelikle geçmiş olsun inşallah düzelir bunların hepsi.
- Konuşma ile rahatlama oluyor ise psikoloğa gitmekte fayda var.
- Kalmalarında veya senin kalmanda sıkıntı yok ise annen veys kayınvaliden ile kal, kalsınlar. Yda akşama kadar beklesinler eşin götürsün dvine