E bebekden aldınız mı birşeyler irmik pirinç unu bebek bisküvisi bebek tarhanası gibi şeyler nasıl sevdi mi bebeğiniz doğal diyor ama öyle mi ürünler sizce
Ben pirinç unu dışında çoğu ürünü og natural den aldım. Pirinc ununu gerekli görmüyorum, glisemik endeksi yüksek, besleyiciligi cok az. Bebegim 7, 5 aylık yemeklerine basmati pirinç kullaniyorum. Yulaf unu ile basladim 7. ayindan sonra tam bugday unu da ekledim yemeklerine. Bisküviyi kendim yapıyorum. Tereyağ, labne ve loru yine bebekler için uretim yapan güvendiğim bir markadan alıyorum.
Tsk ederim cnm
Pirinç ununun besleyıcılık özellıgı düşük kullanmayın derım . Size şimdi sayfamı bırakıyorum bebegınızin ek gıda surecıne destek olabilecek bır sayfa tabı dilersenız ![]()
Tşk ederim canım
