Kızlar emziği bıraktırıcam yardımcı olur musunuz

Eskiden bunkadar düşkün değildi gün içinde vermezdim şimdi işaret ediyor yerini vermeyşbce arıyor mızmız 14 aylık oldu ama daha da alışmadan bıraktırmak istiyorum bir faydası da yok zaten. Deneyip bıraktıranlar fikir veirr misiniz ? Ucunu keseyin mi

Gündüz göz önünde bulundarma unutuyorlar benimki bu aralar gündüz hiç emmiyor sadece uykuya dalarken veriyorum onu bile kabul etmiyor artık zorla veriyom çünkü memeye düşüyor bu seferde

Ben bi sure vermedim kendinde almak istemedi diş cikaririken bırakmaya başladı şimdi biz vermesek almaz ağzına hiç ama ben zorlanirim diye veriyorum yinede

Biz de önceden hep kullanıyorduk ağzından düşmüyordu. Sonra kendi memleketime gidince annem hiç vermedi gündüzleri görmüyordu sormuyordu. Şuan da çok şükür sormuyor. Geçe de verince atıyor alıp. Bazen alıyor değişiyor. Hiç göstermezseniz belki unutur.

Emziriyorum öyle uyuyor. Emzikle hiç uyumadı 5 aydan sonra.

Mrb gece sık kalkıyorum peki memeyle uyuduğu icin benimkode dış zamani memeule uyumaya başladı öylede kaldı eskiden ezmikle uyurdu memeyle uyuyan bebek sık kalkar diyorlar bizimde öyle memedenmi distem mi bilemiyorum

Aynen öyle şuan dişi çıkıyor o yüzden sabaha kadar emiyor bazen aç olmazsa bile emiyor alışkanlık da olmuştur diye düşünüyorum kesintisiz uyku ne olduğunu unuttum artık :face_holding_back_tears: