Kizlar hesabi bir sureligine kapatiyorum

Bide nolmus burda ya bı gün giremedim kim ne demiş kötü olan neymiş bu kadar faydalı yararlı dostça bı uygulamada neler olmus

Ay çok geç kalmışım ya ama yarıya kadar okuyabildim yanlış mı anladim bu eşle fantezi muhabbeti vardı o konudan mi bahsediyonuz şu benim de yorum yaptığım. Yani oysa eğer onunda devamini bilmiyorum ama konuyu begenmediysen ilgini cekmediyse girme kardeşim ne bu hakaretler lincler bence o kadar saçma ki az kendimize gelelim bence ayrıca şunu da belirtmek isterim ki bana ışık olmuştu o post çünkü kadın kadinayiz herşeyi paylaşıyoruz birbirimize destek oluyoruz valla böyle şeyleri bile rahatça konusabildigim biyer diye ben gurur duymuştum o soruyu soranla bide kız yazık bussuru özür dilemiş niye özür diliyosun ki rahatsız olan girmesin konuya burda birbirimizi yargılamadan düzgünce sohbet ediyoruz valla kız gitti mi bilmiyorum ama gitme kız özür de dileme boşversene

Ben konuyu görmedim bilmiyorum ama hangi konuya gireceğini yorum yapacağımı ben seçiyorum kimse zorlamıyor girmek okumak istemissiniz sonra uygunsuz diye yorum yapıyorsunuz okumasaydiniz o zaman kimseyi açtığı konuyla yargilayamazsiniz hesabını silme bence görmek istemeyen engellesin seni okumasın kimse için kendinden ödün verme

Dünkü paylaşımı bende görmedim yeni gördüm tartışmalar olmuş bence buranın en farklı komik ve dikkat çekeni sendin paylaşımların olsun konusman olsun hesabı silme konusuna gelince de silme bence yazdıkların yanlissada zaten admin kapatıyor internette insanlar neler neler paylaşıyor okuyup geçiyoruz sonuçta burasıda öyle küçük çocuk yok yetişkin okuyanlar eğer gidiyorsanda yolun açık olsun ben sevmiştim seni

Agzina saglik cok guzel yazdin. Kiz zaten ozur diledi aciklama yapti dinden bahsedio link atip karsisindakinin kalbini kirdikdan sonra ne farki kaldi . Ne demisler birinin ayibini acma ort guzellikle uyarabilirlerdi ama nerde mahrem gunah girdi ortaya ama din kardesinin kalbini kirip gecdi

Habis güvenip çekinerek belki bin kere düşünerek yazmış silmek istemiş ne bilsin insanların ona hemen yakışıksiz şeylerle cevap yazacağını aynen dediğin gibi ayıp günah asıl din kardeşini yaftalamakla oluyor doğru bı şekilde canim açmışsın ama biraz ayıp kaldır istersen demek te vardı ama onu uzerek kalbini kırarak hatta hakaret ederek söylemek dindarliktan değil bence herkes önce kendine bı bakmalı belki habis hepimizden daha dindar bilemeyiz o yüzden kimseyi yaptığı bişey için asla yargılamak gerekiyor

Herşeyi sorabilirsin canım :hugs: ben öyle yanlış anlayacak kafaya takacak bi tıp değilim . İçin rahat olsun

Gittimi gerçekten o kız ya

Bilmiyorum umarım gitmemistir

Aynen öyle ilk okul mezunuda soru sorup cevap alıyor profesör de burda herkes bir tek üstün yönleri bilgilerdir onlarda paylaşıldıkça çoğalır rabbim kimseyi aşağılama hakaret etme hakkı vermedi hicbirimize

Tüm bu konulardan bağımsız birşey söylemek istiyorum..Burada malesef çok sayıda erkek vardır çok aktif olmadığım için rastlamadım fakatt mucize annede rastlamıştım..Hatta bir post paylasilmisti güya bir hesap yüzü görünmeden göbeğini paylaşıp hadi arkadaşlar sizde paylaşın göbekleri görelim tarzı birşey yazmıştı neyse o postta bir çok arkadaş göbek fotosu attı ve bir anda paylaşım yapanın erkek olduğu anlaşıldı.Cok saçma ve iğrenç ama hamilelik uygulamasında kendini tatmin eden itin tekiydi..Oluyor yani malesef teyit edilmeden gruba bodoslama daldigimiz için aramızda geziyorlar.

Ohaaa gercektenmi bir de bir xok anne göbeğini paylaşmıştı ay inanmıyorum erkek mi çıkmış Allah’tan ben paylaşmadim ama şu an çok sinir oldum ya

Konuyu dün okudum biraz bi kaç yorumu da okudum ama tartışmaya vs denk gelmedim girip yorum yapmak istemedim saygı duydum kapatıldığını da bilmiyordum ama açikçasıı post bana da yanlış geldi evet bu uygulama da anne bebek dşnda da bir çok konu konuşuluyor soruluyor vs ama karı koca mahremiyeti kadın kadına bile konuşulması günah kimse real de birbirini tanımıyo diye insan bir tık daha rahat oluyo ama ona rağmen yine de o konu başka yerlere geliyo şöyle düşünün sadece erkeklerin olduğu bir platformda eşinizin szn özelinizi anlattığını bilsenz hoşunuzaa gider mi gitmez bence aynı şklde bu yaalnzca szn şahsi özeliniz değil eşiniznde olduğu bi durum ve eminim eşiniz duysa rahatsz olur bundan ztn szde yanliş olduğunu aanlamşsnz özür dileyerek hatanızı kabul ederek gereksiz yere uzatılmış bence bunun için de gitmeye gerek yok burda @514habis_r sık sık görüyorum postların yorumların da keyfli oluyo okuması ama karar senin elbette :blush: