Dunku actigim ozel postan dolayi bir aciklama yapayim öncelikle oraya yazarken kapatildi. O postu bende anlik açmıştım . Yani mahrem birsey oldugunu bende biliyordum. Merak etigim bir konu vardi oda iliskiler monoton mu oluyor yoksa daha farkli borsey mi oluyor . Bizde mi bir sorun var yoksa herkes ayni mi diyerekten boyle bir post actim . Sabah silmeyi düşünüyordum zaten ben uyanana kadar posta yazan yazmis . Mahrem oldugu icin bu konuda çok haklisiniz ama ben siz zorla birsey yazdirmadim. Oraya yazarken bile yazmak zorunda degilsiniz diye belirtim.. beni etiket yapip rahatsiz duyorum kapatirmisin bu posti deyince bn inkar mi edecektim @AybikeKrp tutup da bu şahis da nasil bir konu oldugunu dahi bulmedigim bir cocuk meslesini öne sürüyor .Yorum bile yapmadigim bir cocugu bu olaya katmasindaki sebep nedir ki .Ben anlam veremedim . @Saye diyorsunki ozelden konus un boyle seyleri haklısın ama ben kadin topluluguna sordum . Tek tek mesaj atarsam bu tarz seyler daha sacma olmaz mi ben orda belirtim zaten ayriyetn #aybike… hanim oyle bir yorum yazdigi icin ozelden yazdim dedim cocukla ne alaksi var kisaca yazip deseydin kapatmazmiydim vs. . Diye boyle bir aciklama yapinca beni taciz etme diye yazmis . Afedersiniz ama aciklamayi da taciz anlayacak kadar s@l**** olunmaz ki. Gercekten sinirlendim ben hatamin farkindayim ama tutpda sacma seyler yazmasi bni sinir etti. @AybikeKrp ozelden terbiyesiz diye mesaj atip sonra bn birsey yazmayim diye engeli basmisinda . Burdan yazayim ..ben terbiyesiz degilim. Mahremi de senden ogrenecek degilim .tutup da seni de taciz etmedim kafana gore konusyorsun … neyse ya anlayan anladi .bunu da tutup baska konulara saptirman .
Bir araligina uygulmayi kulanmiyacagim .
Burda bni taniyan tanir 5,5 aydir aktif kulaniyorum tutupda kimseye ozelden yazip da taciz etmedim . Sadece @Nurr bu arkadasla ara ara konusyordum. O kadar ozel bir konuyu ilk onunla konusurdum . Veya cok samimi oldugum @Hüveydaa bu arkadaş ile konusurdum . Ama bndeki amac farkliydi nerden nereye taşidiniz konuyu. Sevinen sevinsin . Burda iyi arkadaşlarım oldu birazcik onlara uzuluyorum . Buruk ayriliyorum suan ama ilerde görüşürüz insallah .⚘️
Sacmalama hesabi kapatmak ne demek? Rahatsiz olan kendi kapatsin sen kimseye silah zoruyla bisey yazdirmadan ozel fotograf istemedin isteyen yazdi rahatsiz olan guzellikle.dile getirmeli hani sürü akli diye bisey var ya bi kisi olmusuz yazinca ardi olumsuz gelir boş ver sıkma canini seni burda ve mucize annede bilen biliyo niyetinin kotu olmadiginida biliyo. Posti acarkende bunu gayett guzel belirttin. İlk olumsuz yorum atan arkadaş namahrem yatak odasi anlatilmaz hakli ama ona gelene kadar neler neler var kimse 4 4 luk degil. Ben burda cok okudum degisik seyler ama nedense hep hedef alinan bi kişi oluyo kapatma hesabini rahatsiz olan kendi gitsin
Canım benim burası anne bebek forumu. Kadınlardan annelerden oluşuyor olabilir ama konu cinselliğe fantezilere kaymış. Günah boyutuna girmiyorum herkes bilir ama kadın kadına da bu kadar konuşulmaz. Kim yazarsa yazar mantığı burada işlemez. Bebek bezi görünce iyyy deyip sildirmeye çalışanlar bu konuya gelince gülerek fantezilerini mi anlatacak? Uygunsuza uygunsuz deyip mod veya admin tarafından kapatilmasaydi konu ben de silerdim uygulamayı. Ama doğru olanı yaptın mı yaptın gitmene gerek yok.
Evet dikkat etmeli herkes. Belki erkek biri bile hesap açıp girebilir uygulamaya nereden biliyorsunuz? Kadın olduğu teyit edilerek mı alınıyor foruma? İstediğimi okur gösteririm herkes uygun post açmak zorunda evet. Uygunsuz görüntülere hayır diyorsanız bu konulara da hayır demelisiniz arkadaşım diye savunmaya calismayin. Ki o da farkında öyle muhabbet olsun diye açmış biliyorum art niyet olmadığını tanıyorum onu. Onun iyi niyetini biliyorum ama konu uygunsuz. Kendi de sildi zaten. Konu normal falan değil. Özelse özelden devam edin.
Valla ben ne yazdığıma her yerde dikkat eden biriyim. Sakladığım bir şey yok yani gösterin hiçbir sıkıntı yok.
Bir forumun da uygunsuz konulara ve görüntülere izni yoksa kurallarına uymak gerektiğini düşünüyorum. Hatadır düzeltilir. Hesap kapatıp gitmeye gerek yok. Severim kendisini de @514habis_r yani.
Gösterdiğim şeyler oluyor dedim zaten her şeyi görüyor okuyor değil. Yeri geliyor tel ekranı açık kalıyor denk gelir okuyabilir. Ben de bazen sıkıntılı durumlarımı yazıyorum ama onun bilmediği şeyler değil. Bu kadar özel konuya ne gerek var demek için dedim onu biraz daha ihtiyatlı davranmak için.
Öncelikle yazanlardan biri olarak cevap verme ihtiyacı duydum. Evet soru ve cevaplar beni rahatsız etti ve bunu dile getirdim bu beni değişik ve anlayışsız biri yapmaz kimi yaptığı da ortada
rahatsız olan da postu açan da kapatmak zorunda değil. Arkadaş bi soru sordu rahatsız olduğumuzu dile getirdik o da ben zaten silecektim dedi ve sildi yani sorun ortadan kalktı. Yani sürü aklı diye bişey şu ana kadar yoktu
amacımız bebekleri olan anneler için ne güzel bi platform burası bence herkes kalmalı birbirini hiç tanımadan birbirine yardım eden insanlar olarak çok güzeliz bence. Anlayış ve sağduyu ne de güzel nimetler![]()
Tsk ederim saye hanim bende ayni fikirdeyim arkadasi ve foruma cok severim ama post rahatsiz etti beni de ben kadin kadina mahremiyetin bu zamanda daha onemli ve dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum dinimiz buna zaten izin vermiyor sevgiler hepinize
Kizlar tek cvp vercem . Ben hakli oldugunuzu dile getirdim. Ne icin actigimida dile getirdim . Beni korumak yada sevmek zorunda degilsiniz. Hepimiz insaniz . Hepimizin hatalari olur ben hatali bir davranis oldugunu paylasmadan once biliyordum zaten. Gercek hayata bu konulari asla konusmam mahremin ne oldugunu biliyorum . Yatak odasinin ozel bir yer oldugunu da biliyorum. Yukarida da bahsetigim gibi bir kac seyi merak ediyirdum. Tutupda size esinizle nasil sevi*****diye yazmadim. Beni ilgilendirmez bu konular. Zaten bir daha da boyle post hata hic post bile acmayi dusunmuyorum. Cunku daha oncede ayni seyi yapanlar oldu . Emzik ile ilgili bir konu actigimdada baya saydirmistiniz bir sovmediginiz kalmisti resmen. Burda yazan oldu mu o konu hakkinda bilmiyorum hatilamiyorum. Ama kendim dahi olsa hatali bir davranista uste cikmak yerine hatami kabulenip geri cekilmeyi tercih ediyorum .
Sizde lutfen saydirmak yerine rahatsiz oldugunuz konuyu şu sebebden dolayi rahatsizlik duydum deyip kisiyi etiketlerseniz bu konulari cabucak aşmış olacagiz. Herkesin kendi görüş u saygi duyuyorum ![]()
Hesabi kapatmadan isim siliniyor mu burdan bn silemedim de fikri olan yazsin lutfen.
İnan çok uzun ve gereksiz bir muhabbet döneceği için okumadım şuraya yazdıklarını . Etiketi gördüm yanıt dahi vermeye gerek yok . Millete aman çok soru soruyor diye kalkışıp iki gün sonra buraya yatak odanı sermeye de gerek yok . Kendin günaha girdiğin gibi başkalarını da günaha sokma. Gidebilirsin . Açarken bize sormadın kapatırken de özel konu açıp insanları etiketleyip prim kasmaya da gerek yok . UĞURLAR OLSUN . ÖZELDEN DE TACİZ ETME KİMSEYİ MESAJ ATMA BANA DA BİR DAHA
Evet terbiyesizsin . Hala ağzına hakaret alabilen biri ergenliğini yaşayamamış bir terbiyesizdir. Tahsilin ne bilmem zır cahil olduğun kesin … Daha rahatsızlık verme
Salak salak konusup benim basimi agirtma ya .
Gereksizse yazdiklarim cevap verme o zaman .şuana denk sana yeterince saygi duydum .Ayrica Sen tacizin ne oldugunu bilmiyorsun galiba git once onu ogren . Bir seyi aciklamak tacizlikse herkes birbirni taciz ediyor o zaman pirim kasmak fln ne asil sen ergensin . Pirim de neymis aklima dahi gelmeyen seyleri bana burda soyleme ihtiyaci duyman da cok gereksiz olmus. Burda beni bilen bilir . Tutup da senin gibi ucuz insana bunu anlatcak degilim. En azindan bn senin gibi laf sokup da engeli basmiyorum neysem oyum . Lafdan da kacacak degilim sirf korktu kacdi diye gozukmeyim diye boyle bir aciklama yaptim.karsimdaki insansa anlar . Ilgilenmek istemiyorsan yazma ozelden de mesaj atarken salak salk konusup taciz etti deme insanlara beni kotu biri olarak gosterek de sen gunaha giriyorsun bunun da farkinda ol ..sen karışamazsin bana veya başka birine birde kocam yazmisn pirim kasmak isteyen bn degil sensin sen kimsin de başkasının adina karar veriyorsun .birak millet yazsin senin emrinde mi olacak millet . Sanane kime ne yazarsam yazarim burda sen kendinden sorumlusun sana gore birsey varsa onu soyluyceksin . Tutup da tehtid eder gibi kimseye mesaj atma kimseye yazma diye yazma hakkini kim verdi sana . Bir sorunun varsa adamm aklli yazarsin.
Seviyen belli . Seviyesiz polemiğe giremem. Güle güle
Gereksiz yazıyosun okumadım bile bu da son mesajım
Yaptığın şov . Kimse sana kapat demedi . Orda konuştuk bitti daha özelden yazma derdindesin taciz işte. Anlayacak kafa lazım devam et böyle
Evet haklisin tutup bn sana onlarca mesaj atim haklisin canim saatlerce seni aradim . İşim gucum yok seninle uğraşayım dedim. Herseyde sen zekisin ogrenim durmunda avukat hakim galiba ![]()
![]()
Neyse ya seni Allah islah etsin ..
Ugrasamiycam.
@admin özelden hakaret ettiği mesajları atmış arkadaş admin yardımcı olursan sevinirim .
Bu arada evet beni rahatsız ediyosan yazma derim . Uzatma
Amin seni de affetsin milletin odasına kadar burnunu soktun ![]()
Sen uzatma . Yazmayacagim deyip gelip yazan sensin . Birdaha da bnm adima kararlar almaya kalkma.
@admin @Cesurummm bu konu tartışmaya doğru gidiyor
Tabiki ben yazcaktim da bulamadim valla

