Kizim 9 yasinda 5 gündür sag ayağını yere basamıyor feryat figan ağlıyor emar tomografi çekildi hepsi temiz topuk ve eti agiriyor ne yapalim ilaçlar fayda vermiyor ağrısından duramıyor neden olabilir normal mi
Bir kere başıma gelmişti iki üç saatte bir sabun ve su ile masaj yapmıştık geçirmişti biraz da olsa
Geçmiş olsun canım bir bilgim yok fakat benimde kızım 9 yaşında oda sürekli ayağım ağrıyor bilegim acıyor diye geliyor seninki kadar şiddetli değil diye ben hastaneye götürmedim okulda yorulduğu için diye düşündüm çünkü dinlenince geçiyor.
7yasindan itibaren çocuklarda büyüme ağrısı diye tanımlanan bir ağrı çeşidi olduğunu biliyorum hatta emar vs çekildiğinde iki bacağı iki kolu vs çekiyorlar diye biliyorum çünkü ağrının yansıma yapıp çocukları şaşırttigini duymuştum ama dikkatli de olmak lazım doktora muayene olmalı
Vitamin eksikligi varmi kas agrisi yapar gucsuzluk bi de kan da hersey cikmiyo dedi doktorum daha derin arastirir.gecen hafta bana yaptilar röntgen de emg yaptilar elektirikli arastirma.orda cikti carpal tunnel oldugu