Kızlar mama yemiyor

3.5 aylık mama yemiyor ağlıyor ya

Mamasını nasıl suyla hazırlıyorsunuz? Kızım da bir kaç aydır çok az mama içiyordu kilo da almadı çok az alıyordu. Geçenlerde memlekete gittiğimizde mamasını ya hazır suyla ya da dağ suyuyla hazırladım hep. Orda birden içmeye başladı, önceki içtiğinin iki katı kadar içmeye başladı birden. Köy havası mı iyi geldi bilmiyorum dedim ama döndüğümdem beri hazır suyla yapıyorum hala içiyo şu an. Önceden arıtmadan alırdım suyu, bazen arıtmadan içtiğimiz suyun tadı farklı geliyo filtresinin değişmesi gerekiyormuş. Belki de o acı tadı aldığı için içmek istemiyordu şimdiye kadar. Size faydası olur mu bilmiyorum ama yine de farklı suyla tekrar deneyebilirsiniz

En iyi markayı kaynatıp yapıyorum ya

Öyleyse sudan değil demek ki, biberon hangisini kullanıyorsunuz? Onu sevmemiş de olabilir. Mamalar arasında çok fark yok sanırım ama farklı marka mama denediniz mi?

Hangi mamayı kullanıyorsunuz