Diğer arkadaşların dediği gibi yapsan mesela artık gitsen bak bak bizim dememizle geliyor gitmesen bu da laf söz dinlemiyor arada falan gitsen zoraki geldi olur . Gitsen oturmanın sorun yani bu aslında karşıdakinin pisliğinden . Bende yaşıyorum ama yeni bir gün benim için takmam burnumdan getirdiler 2 sene de . Allahından bulsunlar
Tamam Şimdi inicem dediğiniz gibi allahindan bulsun hakkımı asla helal etmiyorum saolun derdime ortak olduğunuz için Allah razı olsun hepinizden de ama eşimede soylucem beni tehdit ettigin için değil geçim olsun sana karşı çenesi dursun diye iniyorum ama ki kavga ederse karşılık verrim kendimi ezdirmem senin dediğin gibi asla düşman haberin olsun derim
İnşallah yoktur diyelim ama normal değil. Bariz herşey gözükürken…
Rahmetli öyle söyleyince eşiniz birşey demedi merak ettim. Göz göre telefonla oynuyor demiş yani. Gelin değil bazıları hizmetçi aldık sanıyor. Kul hakkı bilmez arlanamaz uslanmazlar… Hizmetçi alsalar aylık para gider hazır gelin alıyorlar o yapar kafasındalar. Kafaları batsın. İnşaAllah şimdi aynı değilsinizdir daha iyisinizdir.
Valla bilmiyorum cnm yaptiysada kendinde bulsun inşallah demin indim sen ne laf gonderip duruyon bana dedim ben lafı kaldiramiyom yeter dedim elimden gelse ben ne kaynanami nede gardaşlarimi bile eve koymucam dedim evimde tek kalıp kafamı dinlicem çocuklarımla ilgilenecem sadece dedim laf söz kavga hepsinden uzak olacam dedim hemen kivittirdi dede tavuk kesmiş tavukmu pişecek dedi benim yapmamı bekledi @Saye dediği gibi zaten dişim ağrıyordu gerçekten benim dişim ağrıyor dedim eskiden olsa o ağrıyla yapardım evleride sogukmus kizida kucağına aldı kız durmadı ağladı sogukmus dedim eve geldim
Aynen öyle hiç yoktan maaş alıyorlar hizmetçiye bile hakaret edemiyorlar
Eşim babasına hiç. Cvp vermedi eve gelince içimden dedim eğer dedim bu da babasına hak verip bana laf söyler kalbimi kırarsa inadına gitmem ama eve geldk eşim üzgündü ama bana tek bi laf bile etmedi namaz kıldı namazın üstünde saatlerce durdu okudu fln sonra bitince ben yanına gittim dedim babanın laflarına hastalığına veriyorum yine de onun için değil ama senin için sen mahcup olma diye sabah gıdecem akşam beraber döneriz sen iyi ol diye o da çok sevindi bana sarıldı teşekkür etti bikaç hafta yine gidp geldim öyle ama sonra babası vefat etti artık eskisi gibi gitmedim kayınvalidem çok söyler niye gelmiyon etmiyon eşime de sorar ama eşim gelip hesap sorar gibi bana söylemez o szn aranızda der bana hiç bir zaman annemlere git kal iş yap vs demez çok şükür maşallah maşallah inşallah bozulmaz kaynanam söylese de gelip şöyle der annemler seni kızımızı özlyor seviyorlar seni der ama gidp gitmemek sana kalmış hiçbir zaman seni zorlamam diyor maşallah nazar değmesin ![]()
![]()
MaşaAllah maşaAllah eşinize
Rabbim nazarlardan saklasın
muhabbetinizi artırsın (Amin)anneside olsa fırsat vermemiş çok iyi.Sizin davranışızdan da etkilenmiş olabilir eşiniz. Kötü birşey dememişiniz. Okuyun kendinize eşinize ![]()
![]()
Hiçbir şey demedi mi cidden bu laflara karışlık?
Demedi cnm laf degiştiriyo kızı özlemiş sende benim kızım gibisin dedi bana bende yok o sözler doğru olmuyor dedim ben gelinim sen kaynanasin… çok yalancı herşeyi inkar geliyor sırf eşimi ikna etmek için Kur’anin üstüne çıkıp ayağıyla ezmiş biri yeminle tüylerim kalkiyo nereye kadar katlanicam bilmiyor iş dua edin benim için hepinizden de allah razı olsun
Allh im büyüktür. Yalan yere ne yemin ediyorsa Allah islahtetsin ne diyim. Senin gücünü kuvvetini artırsın.
Amin cnm Allah razı olsun
Okuyom çok şükür dediğinz gibi o gün bağırıp cağırsatdm baban nasıl böyle kouşur vs gbsnden belki onun da tepkisi çok farklı olurdu ama o anlayşlı davrandu bnde aynı şklde ama oraya gidip gitmeme karışmaz kayınvalidem de oğlunu dolduracak biri değil ama Allâh var araya fitne sokmaz Allah korkusu olan bir kadın elhamdülillah arada kaynana lik yapmayı sever ama o kadar ı da olur heralde b![]()
Kapıyı kapatınca herkes dışarda kalıyor. Siz eşinize yavrularınızla mutlu olunda![]()
İnşallah Allah razı olsun