Kizlar aslında bu konu ile ilgili gerçekten konuşmak istemiyordum ama çok icerledim içime atmak istemiyorum akşam eşimle kavga ettik diğer kaynanam burda iken bebeğimi aşağı eve götürmek istedi öbür kaynanamın yanına bende yok demiştim gidip ona senin kucağına vermek istemiyor diye laf etmiş gideli 1ay oldu lafı yeni oluyor eşime çocuklara demiş git annene söyle birine böyle demiş o kızda buyuynce benim yanıma gelecek demiş sizde benim çocuklarım siniz demiş çok sinirlendim eşimde böyle demişsin dedi bende anlatinca çocuğu aşağı götürse ne vardı dedi ne korunuyon sen çocuğu dedi bende çocuklara siz benim çocuklarımsiniz demiş dedim dediyse ne var ne olmuş deneyle onunmu oluyor dedi başladık kavgaya ben kaynanamı cagirmiyomuşum çocuğa bak şu işimi yapıyım demiyormusum 3gune bir aşağı oturmaya gitmiyormusum kaynanamda buraya gelip bu şekilde kavgasını etmişti seslenmemistim bana kavga ettiği için en son indiğimde suratım asıktı eşimde bunu söyleyip duruyor bende bana her lafı diyecek bende güler yuzlumu davranicam dedim eşim ya yarın aşağı cocukla inersin oturmaya dedi yada seninde gardaşlarin senin tarafın buraya adımını atamaz dedi benim 2abimden başka kimsem yok lohusayken bile onlar yardımcı oldu bana kaynanalarim oturup hizmet beklerken abilerim bana hazırlayıp yedirdiler napcam sizce inmelimiyim aşağı …şöyle babannesi ben inmiyorum onunla oturup sohbet etmiyorum içli dişli olmuyorum diye onun burnundan getiriyor hergun laf hergun laf eşimde laftan bıkmış senin yüzüne laf duyuyorum diyor bende ben inersem ben duyucam ben mecburmuyum dedim
Allah im senin bu karıdan çektiğin ne ya, şeytanın kız kardeşi. Valla eşinde anlayışsız olduğu için şu an sana ne desek boş. Eşin birşey demedikten sonra ve seni anlamadıktan sonra biz sana şöyle böyle yap dedikçe mevzu büyür daha çok kavga edersiniz. Sen herşeyi anlatıyon "şöyle yaptı,bunu dedi…"diye. Senin her gün demen ona batmıyor ama analığının her gün demesi batıyor ve rahatsız oluyor. Bu kârı kocanı sürekli dolduruyor Allah’ından bulsun iftirada atıyor inan İlahî Adalet var ve terazisi ona ağır gelecek yaptığını çekecek.. Sende in aşağı el gibi otur çocuk durmuyor de gezdir sürekli birşey yiyip içme konuşmada sonra çık evine. Birşey dersede o nasıl OLMAYAN şeyleri anlatıyorsa kocana sende olanları anlat. Sende şişir başını ikide bir in demeyi görsün. İşin ucunda abingil var acaba onlar mı bir konuşsa mecbur mu kardeşimiz o kadının çenesini duymaya fln deseler usulünce dicem ama bu seferde onlar gidince ya sana kızar yada bir dahakine onlara surat yapar. Yukarı tükürsem bıyık aşağı tükürsem sakal misali… Allah yardımcın olsun bacım valla. Bazıları ölemiyorda çok afedersin bu gevurlukları yüzünden. Annemde çektiği için gelinlere eziyet edenlere ayrı bir sinir ve öfkem var kusura bakmayın.
Bildiğin eşinde tehdit ediyor ya abinlerle ne alaka insan kendi ailesini Tanır demi annesini bilmiyor mu ki seni bu kadar darliyor onun yüzünden huzursuz oluyorsunuz dengelemesi lazım ya böyle olmaz ki Allah kolaylık versin valla zor işler ne desem boş huzurun için çekecen kadını öyle duruyor canım
Bizde dün kavga ettik benzer şeyler ailem ankarada oturuyor ben konyada . 2 hafta arayla ankaraya gittik kardeşim üniversiteden geldi diye toplandık yoksa ayda bir gidiyorduk dün annesi laf sokuyor bende susmam ama eve gelince dedm vay işte dediyse ondan mı dedi falan filan bir ton bağırış . Bağırarak beni manipülasyon edeceğini sanıyor kavgalarda çocuğum korktu uyuttum ilgilendim onla gece de umursamadan yattım uyudum o da öyle tehditler gelmezler yok gitmem bende dedim gitmezsen gitme sana soracak insanlar da gelen bana geliyor senin mi evin tek burası dedim konuşmadım komik şeyler izledim artık sıkıldım bu salak saçma laflardan Allah biliyor hep kalbimden geçiriyorum zaman geçiyor herkes de ahirete yapıp ettiklerini götürüyor orda hesaplaşacağız artık bunlar laftan anlamaz … yorum bile yapamıyorum bıkkınlık veriyor bu konu artık. Sanki oturmaya falan gidince de çok güzel davranıyorlar da gidilecek yer olacak bunu anlamıyor bizim akıllı kocalarımız
Sıkıntılı durum… Bizimkinin de oldu benzeri tehdidi. Ne dediğine dikkat et asıl sıkıntıya sen girersin sen beni bugün ağlattın ama ben senin anneni her gün ağlatırım dedim. (hamileydim üstelik) ve bir daha hiç konuşamadı…
Yerinizde olsam tam da istedikleri gibi davranır ben onu bezdirirdim. Çocuğum demesine de aldırma kucağında ağladığı zaman annesi geldiiii geldim yavrum de al kucağına. Aaa babanne sana bakmamış mı aglatmis mi oyy ne yaptı sanaaa? Diyeceksin tam da onların lafları
Çocuğu mu istiyor? Gelsin evinize. Sen de işini yap. Ama öyle tamamen bırakmadan. Sürekli didik didik başının etini yemeli şekilde. İşin bitince bitti işim sağol deyip bebeği al odana geç işim var diye ya da hazırlan dışarı çık, gez. Arada şu çorbayı karıştırıver ben de şu işi yapayım de. Önüne koy yemeği sen bunu yapana kadar ben de bebeği uyutayım de. Bebeğe de bak yemeğe de bak ben şu banyoyu temizleyecem de. Ağladığı zaman hemen gitme. Şöyle yap böyle yap diye tarif et. Yapmadığı zaman aaa sen yardıma gelmemiş miydin de. Bir sıkıntıya girsin. Sonra yardıma geldiğin için sağol de geç. Kullan yani ufak ufak. Yemeğe sana gelcez de. İki güne bir. Sen de bir şeyler hazırla. Bu kadar yakın olmayı istediğine pişman olsun. Eninde sonunda rahat bırakacak. Rahatı kaçacak çünkü. Sadece öyle bebek sevmekle olmaz. Eşin geldiği zaman da bambaşka olacaksın onların yaptığı gibi. İstiyorsa buyursun. ![]()
Benim taktik bu artık maalesef. Yoksa eşle kötü gidiyor ilişki. Yakında bizimki de bize kalmaya gelecek. Bayrama kadar hem de. Ve biz de tasinacagiz. 3 kere taşındık telefondan bile sormadı bir ihtiyacınız var mı diye. Şimdi yardıma gelecek güya ama hiç lafı yok. Bana karşı farklı eşime karşı farklıdır o da. Ben de geldiği gibi halledeceğim yani
Böyle kaynanaların sonu “yaşlı gelin” olmaktır. Çok yakışıyor. ![]()
Ayyy parti kur oy verelim kız
valla harika taktik
Zaten biz uvey evladiz.bizi bi ana dogurmadi oyle davraniyolar.
Harikasınız gercekten yorumunuzuinanin keyifle okudum bu hayatı yalayıp yutmussunuz derler ya tam o işte siz siniz bayıldım yorumunuza en keyif verici yorum idi şimdiye kadar gördüğüm
Kız napcan başka onların silahıyla vurmadiktan sonra başka yolu kalmıyor
Kendileri zaten anlamiyor. Ya da anlıyorlar anlamamazlığa vuruyorlar. Güzel sözle , davranışla da anlamıyorlar maalesef. Başka çözümü yok ki. Onların yüzünden kocamizdan oluyoruz hiç yok yere laf dalaşı, kavga.
Lohusayken sırf laflarına takılıp kafayı yememek için kalkıp lavabo ovuyordum, çekmece döküp düzenliyordum
geçip uyuyordum sonra. Ona da yemeği kilitliyordum. Eşimle yanyanayken de ne güzel yapmışsın yaa diyordum. Zamanla iyi oluruz belki böyle dedim ama yine kadın içten pazarlıklı, eşime farklı yalnız kalınca bana farklı. Neyse deyip onun gibi olmaya karar verdim ![]()
Kocamı benim bebeğim diye seviyor şu an… Adam 34 yaşında… Hiç utanması da yok valla
Ben de her zaman bir tık üste çıkıp sokuluyorum yanına eşimin. Kıskançlıkta tavan yaptı ![]()
Kızım demedgi sürece anne demiyorum annene dedim eşime. O da ona söylemiş mesela. Şimdi arada laf arasında sıkıştırıyor kızım diye ben de öyle.
Dua da ediyorum daha iyi olalım diye 3 günlük dünya valla içim almıyor bazen ama nasıl davranıyorlarsa öyle davranmak gerekiyor bazen. Doğru bulmayanlar olabilir belki ama akıl sağlığımızı korumak için başkalarını biraz delirtebiliriz diye düşünüyorum şahsen. ![]()
Yaa nerde keşke
Hep bir savaş hali. Saygı duyulacak tek makam o kayinbabam da yok benim. Ailenin başı o yani. Hiç gerek yok böyle şeylere herkes haddini bilse hiç sıkıntı yok da işte… Uğraşanla uğraşmazdım bu yaşıma kadar ama bu bambaşka bir boyut haline geldi. Öyle bir dalga geçiyorum öyle bir yok sayıyorum ki. Manipülasyon ustası baya. Ben de üstadı oldum artık.
Hâlâ deniyor. Böyle olmaya ne gerek vardı işte beni yorduğuyla kaldı. Kendi de uyuyamıyor benim laflarımdan eminim. Hiç uyuyamadım diye dert yanıyor eşime. Benim dediklerimi de diyemiyor çünkü aaa öyle demedim ki yanlış anlamışsın yapıyorum ayyynı onun yaptığı gibi zamaninda. Bu yola beni kendi itti maalesef.
İnan o kadar çok bıktımki aglamaktanda bıktım her türlü benimle uğraşıyor o ne derse eşim hep hoş görüyor diyorum bana vurdugu halde bile ne var diyosun herşeyi hoş goruyosun o sinirle söylüyormuş herşeyi kalbinde bişey yokmuş benim çok kindar olduğumu söylüyor eşim sen nasıl biseymissin diyo çok kincisin diyo o kadının yüzüne gülmek istemiyorum içimden gelmiyor eşiminde arkamda durmamasindan bıktım o kadında herşeyi soyluyomus öyle diyor başkası olsa o kadıni 11 senede cekmezdi diyorum yokya diyor konusurlardi senin gibi kinlemezdi diyor eşim böyle yapınca kendimi sorguluyorum gerçekten kötü birimiyim diye tamam konuşayım diyorum ama en ufak bir şeyde laf çarpıyor o zaman diyorum hata yapmişim
Bende aynısını söylüyorum durmucak yine laf sokacak söylesin sen seslenme ne var diyip gecistiriyo o zaman sana desin niye bana diyo dedim benimmi kafam agrisin diyor banane senin babannen sen cekecen benim anam değil babam değil dedim öyle diyince abimgil kattı işte dediğin gibi resmen tehdit ediyor kendin git onlara onlar buraya ayak basmayacak dedi ben artık laf istemiyorum dedi babannesi buraya gelemiyomus bende inmiyomuşum senin tarafinda gelemez dedi babannesini oylelikle susturacak amaki benim abimler gerçekten o kadar iyilerki bı işi olunca yardım ederler etrafında dönerler o kadına bile benim için saygı gösterirler benim abimlere bile beni kariyor off yeminle bıktım dediğin gibi içinden cikamiyorum
İş yapmazki cnm o çocuğu ver sen yap der bana kesinlikle yerinden kalkıp ta şu işi yapayım demez aksine o çocuğu kucağına alacak hadi bize hizmet et diyor asla kalkipta bu işin varsa yapayım demez esimede çağırdın çocuğu tutayım o yapsın derdi cocuga kendini alistirmak ben onun babannesiyim çocukların yarı annesiyim der ben evde çocukla olduğum için sinirleniyor aşağı indim bikere hemen çocuğu aldı hadi sofrayı kaldır git tavukları kümese tık 2gune bir hastalik çıkarır karnı ağrır başi ağrır iş yapmayı hayatta sevmiyor o benden daha akilli ben o kadınla başa çıkamam gerçekten
Alkışlıyorum eşini
helal olsun
Benimki de aynı inan farklı değil. Eşim de aynı annem baksin sen işine bak der. Uykusu geldi alayım desem bile ben uyutayım getir yastığını der. Sevgisinden yapıyor genelde ama abartıyor ağlayınca bile cagirmiyor beni mesela burdayım anneemmm der mesela bebeğime gel de çıldırma
Sinirden tuvalette ağlardım. Bebeğime ben bakarım mutfağa yardım etmeyeceksen otur. Ama akşama yemek geç olur haberin olsun dedim. Oturarak da olsa iş vermeye bak. Bebeğini de ver ama istediğin zaman çekip al. Annesinin sen olduğunu idrak ettir. Kafaları basmıyor kendi bebekleri gibi davranıyorlar. Hepsi aynı inan ki. Bir iki değil yıldırana kadar kafasını şişircen. Eşine de güler yüzlü olcan. Hiç dert yanmayacaksin. Yoo ben öyle demedim rüyanda mi gördün diyeceksin bir şey dediği zaman.
Karnım ağrıyor derse hemen ilaç getir doktora götürelim de. Eşine de hep hastayım diyor bana yardım edemiyor bebeğe de bakamiyor kendine zor bakıyor yazık diye anlat. Hasta değil miydin sen deyip bebeğini al kucağından mesela.
Kötü olan O sen değilsin. Bu seni iyice manipüle etmiş ve suçu kendinde aramana neden olmuş. Diğer arkadaşın dediği gibi sende ona öyle davran,kısaca karda yürü izini belli etme. O kadın yalanlarla dolanlarla ve kendini acındırarak kocanı ele almış. Sende yalandan gül zor biliyorum ama kocanın yanında iyi gibi davran sonra o yokken sende lafını ver. Ayyy belim ağrıyor de başım ağrıyor iyice yanında dura dura sana benzedim de. Sonra onun yanında çocuklara maşaAllah Rabbim iyiki sizi bana verdi aynı bana benziyorsunuz de. İyiler çıkar inşaAllah karşınıza kaderiniz benim gibi olmasın de fln. Dediğim gibi şeytanın kız kardeşi olmuş o illa herşeyde üste çıkacak. Kocan böyle olmasa sorun hallolurda işte. İçinde kötülük yok nasıl diyor anlamıyorum. Bariz belli ama eşin At gözlüğümü takmış büyü mü yapmış yaptıysa artık günahı boynuna.
Hayran hayran okudum. Helal olsun. Üstesinden gelmişsin neler çektiğini sen bilin.Ağlatmışta hakkını ödeyemez o gözyaşlarının. Bazen büyüktür hürmet edelim diyoruz öyle gördük diyoruz ama bizde bir kere geliyoruz dünyaya hayatımızı başkaları zehir etsin diye değil elbette. Hani dinsizin hakkından imansız gelir diye bir laf var atalar herşeyi biliyormuş biz yorulmayalım laf yapmakla diye kalıp kalıp kalıp sözler söylemişler ve hepsi yerinde tespit.
Sizi tebrik ederim çiçeği hakettiniz buradan size çiçekler gönderiyorum ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah saye ahhhh kadın karnin ağrıyor hastayım diyor ben bebeğe bakayım sen çörek yap diyor düşün…beni kahveye çağırıyor eşimin yanında kendileri içiyor cikiyorum hadi kahveni kendin koy diyor bana asla bir bardak su bile vermez kaynana iş yapmaz der zaten ben evimi ayiripta kendi ev süpürüp bulaşık yıkadığı için kuduruyor gelin almiş yine kendi görüyormuş o kadar fena bir kadınki bana ben deseni bugün atıp gitsem eşşek gibi bakacaksın dedi bende niye essek gibi Allah için bakarım dedim dedeye sen köpekmisinde Allah için bakacak demiş köpeklere Allah rızası için yal verilir demiş
Yemin ederim düşünmüyor değilim onun yaptığı herşeyi normal karşılaşınca kesin bunda bişey var diyorum yaptıysa günahı boynuna da bu kadar olmaz ama
Bnm de evim kaynanamla yakın ama yakında taşınacaz uzaklaşacaz inşallah daha önce alt katımızds orturacklar diye post acmştm olmadı çok şükür neyse ben doğum yapmadan önce kaynanam her sabah saat sekiz de eve gelecen on dk yürüme mesafesi akşam saat on a kadar bnde ilk zamanlar cahildim hep öyle yapıyordum bekar görümcem de var hiçbir iş yapmazdı gider sabahtan akşama kadar her işi ben yapardım sonra dedim ben salakmıyım birden bırakmadım saatleri gece almaya başladım sekiz ise on bir de on iki de gittim sonra bu saatler bir e üç e çıktı her defasında kaynanam da kayınpederm de görümcem de lafını ediyordu neden Gec geliyorsun diye bir sürü bahane çıkarırdım hizmetçi gibudm ta ki kayınpederm beni eşime şikayet edene kadar karın nerdeyse akşam geliyor bnde hastayım annenin misafiri var kardeşn ztn telefondan kalkmıyo senin de karın Gec geliyo aç kalıyorum diyordu bnm yanmda yalan saat bir de gittm akşam geliyo dedi hiç gelmesin daha iyi dedi ölüm döşeğinde adam hasta neyse rahmetli oldu kendisi öldüğü zmn ben bir aylık hmlydm bilmiyordum kaynanmda ciddi zorluk çektm cenzae sonrası bütün işler bana kalmştı yaptım salak gibi her odayı temzledm sadece mutfak kaldı görümceme dedim ben her yeri temzledm mutfak sende neyse ertesi gün gitme dm iki gün sonra gittim mutfak hâlâ aynı niye yapmadın dedim senin gelip yapmanı bekledm dedi açık açık sinir lendm ama yine de yaptım hem tmzlk hem yemek hem misafir akşmnda hastanelik oldum çocuğumu kaybedecek tm az daha üç ay ilaç kullandım tutundu bebeğim elhamdülillah o günden sonra hâlâ bile laf sokarlar yine de dinlemem canm ne zaman isterse o zaman giderm laflara çok karşlk vermem tartışms olmasın diye ama yine de kendi bildiğimş yaparım szn durumunzda yengem var hm kaynanası ile hmde kaynanası nun kaynanası ile yaşuyo onun taktik yatak odasından çuk mamak sürekli bi yerim ağrıyo der bi iş verse biri tmm der ama asla yapmaz sonra sorulunca da unuttum der sizn de Allâh yardmcnz olsun önemli olan eş o arknzda olmasa herşey boş maalesef