İlk test çift çizgi ikincisini 1 saat sonra yaptım 5 dk sonra silik çizgi çıktı hafta sonu kanda veremem kafayı yiycem ![]()
Bebegin nekadarlik canim ikisindede cikdiysa vardir hamilelik
Genelde silik cizgiler hamilelik belirtisi oluyir . Hcg degerleri dusuk oldugu icin silik cikiyor yarin birdaha dene yada dok. Git
Benimkide silikti şimdi 3 aylık kucağımda
6 aylık kuzum diğerinde çok az sonradan cikti
Ayyyy cidden mi senin bebiş ne kadarlıktı
Acil bakmaz canım pazartesi anca yarın sabah ilk idrarla deniycem tekrar
Maşallah canım 6 aylık bebeğim var bu çok erken oldu ya
Hayirlisi olsun canim Rabbim vermis uzulme sakin ikisi bir buyur . Yeni dogum yapan anneler cok cabuk hamile kaliyo burda goruyorum bende korkuyorum vallahi
Benim ara kananam oldu acile gittim hamilelik varmi diye bakdilar . Bakiyilar ama zaten cikmis iki testtede anasagliga gitsin pazartesi daha iyi
Geldim acile canım bakalım kan bekliyorum
Geldim canım şimdi acile
Zor olacak canım olacaksada Allah’ım bilir genede hayırlısını kolaylıkla inşallah versin
Seni çok iyi anlıyorum benim kızım 8 aylık ve 3.5aylık hamileyim korunduğum halde hamile kaldım çok ağladım kızım çok küçüktü ama 2 gün önce hareketlerini ultrasyonda belirgin şekilde görünce iyi ki dedim Rabbimin bir bildiği var psikilojini lütfen alt üst etme zor olacak belki ama 2 si beraber büyüyecek Rabbim mucizelerin sabrını elbet verir
Haber ver canim bizede
Korunma yonteminiz neydi
Allah razı olsun canım bakalım kesinlessin bide
Eşim kotunuyordu canım
Şaka gibi kit yokmuş bakamiyorlarmis ben ilçede oturuyorum idrar yolunda enfeksiyon çıkmış bulantı ilacı taktılar epde var sıfır yarın merkeze gitcem acile eşimin sınavı var zaten bakarsalar orda baktircam sabah tekrar test yapayım bide
Yazdim bak canım kit yok