Kızlar test yaptım

İlk test çift çizgi ikincisini 1 saat sonra yaptım 5 dk sonra silik çizgi çıktı hafta sonu kanda veremem kafayı yiycem :pensive_face:

Bebegin nekadarlik canim ikisindede cikdiysa vardir hamilelik

Genelde silik cizgiler hamilelik belirtisi oluyir . Hcg degerleri dusuk oldugu icin silik cikiyor yarin birdaha dene yada dok. Git

Benimkide silikti şimdi 3 aylık kucağımda

6 aylık kuzum diğerinde çok az sonradan cikti

Ayyyy cidden mi senin bebiş ne kadarlıktı

Acil bakmaz canım pazartesi anca yarın sabah ilk idrarla deniycem tekrar

Maşallah canım 6 aylık bebeğim var bu çok erken oldu ya

Hayirlisi olsun canim Rabbim vermis uzulme sakin ikisi bir buyur . Yeni dogum yapan anneler cok cabuk hamile kaliyo burda goruyorum bende korkuyorum vallahi

Benim ara kananam oldu acile gittim hamilelik varmi diye bakdilar . Bakiyilar ama zaten cikmis iki testtede anasagliga gitsin pazartesi daha iyi

Geldim acile canım bakalım kan bekliyorum

Geldim canım şimdi acile

Zor olacak canım olacaksada Allah’ım bilir genede hayırlısını kolaylıkla inşallah versin

Seni çok iyi anlıyorum benim kızım 8 aylık ve 3.5aylık hamileyim korunduğum halde hamile kaldım çok ağladım kızım çok küçüktü ama 2 gün önce hareketlerini ultrasyonda belirgin şekilde görünce iyi ki dedim Rabbimin bir bildiği var psikilojini lütfen alt üst etme zor olacak belki ama 2 si beraber büyüyecek Rabbim mucizelerin sabrını elbet verir

Haber ver canim bizede

Korunma yonteminiz neydi

Allah razı olsun canım bakalım kesinlessin bide

Eşim kotunuyordu canım

Şaka gibi kit yokmuş bakamiyorlarmis ben ilçede oturuyorum idrar yolunda enfeksiyon çıkmış bulantı ilacı taktılar epde var sıfır yarın merkeze gitcem acile eşimin sınavı var zaten bakarsalar orda baktircam sabah tekrar test yapayım bide

Yazdim bak canım kit yok