Kızlar bebeğim tam 5.5 aylık. Atak diyecem 4.ayda alasını yaşadım atak değil hasta falan da değil yani neden çığlık çığlığa ağlıyor uykuya direniyor memede durmuyor emzik istemiyor. Onu her şeyden herkesten çok seviyorum ama o kadar yoruyor ki beni çaresiz kalıyorum sizce bu kadar ağlamasının bi sebebi var mıdır
Diş olabilir mi acaba?
Kolik olablir canım kolik kendi kendine geçiyor. Benim bebeğimde 6 ayında geçti sonra okadar rahatladımki. Oda öyle sürekli ağlıyordu ne yaparsan yap ayı gelmeden geçmiyor
Ne ile besleniyor anne sütü mama vs? Ek gıda veriyor musun
Dişten yapıyo olabilir
Dişlere baktım da kızarıklık falan beyazlık bi belirti yok. Sadece anne sütü ile besleniyor iki gündür yoğurt veriyorum biraz
Vallahhi sabah kalkıp gece yatana kadar uğultu sürekli mız miz
6 buçuk aylığız hala ağlıyor bağırıyor doğduğundan beri çok ağlıyor mızmız yano çocuğun yapısı bu yani anladım
Aynı benim bebeğimi tarif etmişsiniz hiçbir yerde durmaz etkinlik bir şey yaptırayım diyorum hemen sıkılıyor bu ara çığlık atmayı öğrendi bir de o eklendi ağlamaların yanına
Aynı biz vala çığlık çığlığa evde birde bir sinirli anlatamam sinirlenince kendini geri atıyor çok yoruyor beni 2 tane dahaa çocuğum var