Kizlar yine buraya yazmak istemiyorum özelden knsbilir myz dertleşmek için yazmak isteyen olursa

Sadece buraya post açmak istemiyorum

İstersen bana yaza bilirsin bende kötü bunalımdayım

Yazabilir misiniz ben msj bölümünü göremedim

Bende göremedim :joy:

Ahah güldürdün beni ya bulacammm

Kız ekran aldım sana atayım diye o da olmadı