Kızlarr regl oldumm

Mrb kızlar az önce regl oldum çok tuhaf hissediyorum uzun zamandır olmadığm için​:sweat_smile:bugün kırkım biteli 29 gün oldu adet oldum bekarken çok ağrılı geçerdi baya kötüydü hastanelik oluyodm evlenince geçer diyolardı öyle bir şey var mı acaba yani şuan bişey hisetmym hafif belimde ağrı var

Benimde doğumdan sonra sancılarım hafifledi baya hamilelikten önce bende çok kötü olurdum

40 ım çktktan sonra ilk adetimde bnde de hiç ağrı olmamıştı o zaman oh be dedim artık ağrı olmuyo çok şükür diyr sevmmştm ikinci adrtmde de hafif ağrım oldu 3. De de aynı 4. Den sonra eskisi gibi çok ağrımaya ve kusmalarım başladı ilk zamanlar heralde rahim tam toparlanöadığı için ağrı olmuyo toparlanınca eski haline dönüyor maalesef

Bakalim inşallah daha iyidir

Yaa öyle mi gerçekten eskisine dönmesn bebeğimle mahf olurum baya ağrılıydı çünkü benim bakalım artık yaşayıp görcez

Geçiyor zamanla ama cok dikat et cıplak ayakla gezmeyin üşütmeyın benımde oyıe idi şimdi üşütürsün gene sancılı gecer ama dıkat edersem normal gecıyor İNŞALLAH eskısı gıbı olmazsınız bebeğinizde hayırlı olsun :rose:

Çok tşkr ederim dikkat etmeye çalışıyorm malum ankaranın bi ayazı var evden hisedyrz

İnşallah sznki eskisi gibi olmaz çünkü bebekle çok oluyor bnde tek başima bakıyorum geberiyorum resmen üç gün sürüyor bide bnde

Evet bende tek bakıyorum bebeğime ailemden uzaktayım bu yüzden inşallah iyi geçer benimde çok uzun sürerdi reglm ondan korktum

Kızlar bide adet oldum ya şimdi pro max dikkat etmem lazım​:joy:

Evet maalesef kuru ayazı :face_with_peeking_eye:

Evet benimde öyleydi bu seferde midem bulantım çok vardı ve arada adet olmak hiside vardı şuanlık iyim kanama çok az nasil olur bilmiyorum çünkü bakarken kanama sancı çok fazlaydı