Benim doğum param yatı gözüküyor ilköğretim ailem uygulamasında herhangi bir halka bankası şubesine gitsem alabilirmiyim bide eşler alamıyorrmu ya bebekle nasıl gitcm
Sizin gıtmenız gerek bide sadece halk bank verıyor
Bir kereliğine mahsus sizin gitmeniz lazım ailem kartı çıkartmak için.İmza fln atıyorsunuz hemen kartı veriyor ztn.Sonrası siz gitmeden herhangi biri ATMden çekebilir.
Bide ayın belli gününde yatıyordu unuttum hangi gündü . Devamlı alan arkadaşlar daha iyi bilir
Ayın 1 inde yatıyor.Ve 6 ay içerisinde herhangi bir hareketlilik olmazsa devlet geri alıyormuş parayı ![]()
Sayın …,Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı tarafından gönderilen Doğum Yardımı ödemenizi, Aile Kartınız ile tüm TAM ATM’lerinden ve Halkbank ATM’lerinden nakit olarak çekebilir veya alışverişlerinizde kullanabilirsiniz. Tarafınıza Doğum Yardımı kapsamında aktarılan tutarlarda 6 ay boyunca aralıksız olarak herhangi bir kullanım olmaması durumunda, ilgili tutarın tamamı Bakanlığa iade edilecektir. Mersis: 0456000468500132 B002
Benim ilk çocuk tek seferlik
O zmn bir seferlik gidip kendiniz 5 bin tl alacaksınız. Eşinize vermezler![]()
Geri almasa şaşardım ![]()
![]()
![]()
Anladım tşkr ederim ![]()
Aynen haaa![]()
Rica ederim![]()
Yeni konu açmayım burdan söylim kızlar bebeğim 10 gün sonra 2 aylık olacak gece uykusu bi tık daha iyi ama gündüz ful uyanık 10 dk da 1 5 dk 1 kalkıyor doymadğı içinmi acaba ilk zamanlarda sağım yapınca süt geliyodu baya ama şimdi ne kdr zorlasam da 25 50 ml en fazla mama takviyesne grk varmı doktora mı danışaym bilemedim sağ göğüs te hiç yok nerdeyse sol da vardı ama oda eskisi gibi dehil
Üzülerek söylüyorum yetmiyor olabilir annesi. Çünkü mamada bile 30 ml hazırlayıp yetmezse tekrar hazırlayın diyordu bir doktorumuz. Sütüm yetmiyor diye dile getirmeyin sürekli var var artıyor diyin ki beyin bunu algılasın üretimi artırsın
sürekli emzirin doymazsa ek mama verebilirsiniz. Bestak damla,roka, yeşillik,bol bol su,incir,hurma,bulgur pilavı, soğan, süt artırıcı çaylar bunları tüketin. Ama sütüm az diye dile getirmeyin dedikçe azalıyor psikoloji inanın çok etkiliyor. Az gelen göğsünüzüde hem verin hem sağım yapın zamanla çoğalacaktır inşaAllah![]()
![]()
![]()
Hayır vermiyorum
Evet bende çok stres yapmamaya çalışıyorum sadece doğru düzgün beslenemiyorm eşim gündüz işte tek başımayım bebeğin yanından iki dk ayrılıpta doğru düzgün yemek yiyemiyorum düzene koysam aslında mama takviyesni devamlı değilde bazen acil bir işim çıkıyor eşime veya görümcem arada baktğı için alsam evde bulun dursam diyorm olurmu bilmiyorum enazından ben yok en verirleri çünkü sağım yapınca çok az geliyor
Evet bende hem emzirip hemde mama desteği vermek istiyorum enazından doyduğundan emin olursam için rahat olur stres yapıyorm çünkü acaba doymuyor mu diye hangi mamayla başlamalıyım sence sende konu açmıştn galiba
Ben Azerbaycanlıyım ,bizde eşim gitmişti
Bizde malesef anneler alıyor
Gitik bugün bankaya düşmemşti
Ayın 1 inde bankaya düşünüyor. Devlet bir hafta kadar önce bankalara gönderiyor en azından gönderildi olarak yansıyor bize. Bankada ayın 1 inde veriyor.