Kızlarrrr 😣

Kızlar kızım asla bensız uyumuyor besıkte yanı.. yatagımız da guvenlı gelmıyor bana korkuyorum emekler düşer dıye yatak barıyerlerıne baktım çok ıcıme sınmedı ne yapmam gerek

Yer yatagı yap sende yanına yat uyudumu gerı kalk kendı yatagınızıa

Ben yere yatak yaptım en rahatı yapıcak bısey yok bır sure bu sekılde

15.5 aylık beşiğine sığmıyor hemde emmek için uyandığında yanıma alıyorum geri uyuyunca bende uyumuş oluyorum yanımızda uyuyor 6.ayından beri bir tarafta eşim bir uçta ben ortada oğlum oluyor ilk zamanlar 2 kez düştü yer yatağı yapicam ama alttan ısıtma olmadığı için yer çeker kış zamanı diye yapmadım biraz daha havalar ısınınca yer yatağı yapicam canım babaanem eski battaniyelerden döşek gibi yapmıştı oğluma onda yatircam inşallah

Park yatak kullanıyorum ben kızım 15 aylık en alt kademeye aldık güzel döne döne yatıyor . Önceden benim kızım da yatamazdı yanımda uyurdu ama zarla zorla yatırıyorum artık sallaya sallaya ayağımda bazen de saatlerni esnek tutuyorum hiç sevmem ama iyice yorulup zaten kendini salıyor bir süreden sonra mızırdanıyır ya da çok gülüyor böyle sarhoş gibi :joy:

Yer yatağı tarzında yapmanız en mantıklısı bu durumda sanırım o uyurken de yanınıza uyku arkadaşı gibi sizin kokunuuzun olduğu bir şey de eline falan tutuyorsa sizi bırakarak uyutabilirsinz belki

Ya ben de tek yatıramıyorum döner fılan korkusu oluyor da kızım 9 aylık :face_holding_back_tears:

Park yatakta mı tek yatıramıyorsunuz

Annesi artık dönede bilir ama öyle nefes alamama durumu olmaz benim kızım da hala öyle ki deli yatar yani sabah başa doğru koyarsan kafasını ayak tarafından alırım kendi kendine tam dönüş sağlayabilir artık rahat kalkıp doğrulup da oturulabilir hareketli ise tutunup kalkada ona göre yatağınızj alt kademeye geçirin bir şey olmaz ki nefessiz kalmaz eğer öyle olursa zaten rahat edemez ve geri uyanır ya da döner yine

Evet o yüzden tek yatıramıyorum korkuyorum bır de reflusu de var hala ama rahatladım teşekkür ederim en ıyısı park yatağa alıştırmak en alt kademeye aldım zaten ben de :hugs::hugs:

Bende hep korkuyordum ve yer yatağı yaptım altına bir çok battaniye falan serdim şimdi daha rahat oluyor hem bende yanında yatmış oluyorum. En azından düşme korkusu çıktı içimden hem uyandı mı kendi kalkıp geliyor

Tamam çok güzel şimdi reflü yatağı diyeceğim ama o da rampa gibi olur hiç durmaz dönerse ama merak etmeyin bir şey olmaz rica ederim :heart: Şahsen park yatağa alışması daha iyi olur benim kızım yanımda uyurdu o aylarda 11. Aya kadar öyleydi ara ara sallayıp ayağımda koymayı denedim ama durmazdı valla ellerini battaniye altına koyar öyle sallardım yarım kundak gibi sonra çıkarırdım şimdi ellerini tutarak falan uyutuyorum ya da emzikle oynuyor dalacağı zaman ağzına sokuyo her çocuk bir olmaz ama anne beyni o sinyali alıyor ona göre en konforlu aa bi düşeneyim dediğimde yaparım misal durmuyordu uyurken hep ninni piş piş açardım bir gün yani 11. Ayda oldu bu olay durmadı ama felaket uykusu da var gözlerini ovuyor bir yandan sonra çare dedim ki mehter açayım hamileyken de dinlerdim telefon zil sesim de mehterdir her ne kadar kızım duymasada şimdi onunla uyuyor ha tabi kafa yoruyor orası ayrı ama alıştık artık ona da

9 aylık bu dönemde çok hareketli oluyorlar varsa döşeğin fln yer yatağı yerde uyuyun ben o dönemde yerde yatırıyprdum ayağımda sallayıp

Kızlar çok teşekkür ederim :melting_face: