KKK aşısı yaptıranlar

Kızlar oğlum 9.ayda KKK aşısı oldu. Sağlık ocağı 1 yaşta da oluyor dedi. Ama internette 2.doz 4 yaşta yapılıyor yazıyordu. Siz yaptırdınız mı ?

Bize önce hemşire 9.ayda yapılması zorunlu değil dedi 12.ayda yaparız sonra aradı işte zorunlu dedi getirin bizde götürüp yaptırdık cnm

Kaç tane yapıyorlar birde ateş yaptimi

14 aylik ken yaptirdik ve buyuk gelisim arastirmasi 2025 yilindan itibaren 2 doz 3 yasinda yapiliyo

1 tane yapıldı koldan yok ateşi falan olmadı hiç

Yaptırdım Can’ım bacaktan bi doz 2 doz da bi yaşında dedi aynı zamanda bi yaşında kan tahlili yapılacak değerlerine bakmamız lazım dedi

Neydi hatırlamıyorum ama 9. Ay aşısı 1 tane oldu hemşire bişey demedi

Kızımın alerjisi var alerji doktoru 1yaşta oluyordu suriyeli vatandaşlar gelince salgın başladı 9ayda da kızamık aşısı konuldu Suriye’lilerin şimdi hepsi aşılandı o yüzden sağlık başkanlığı mecburiyeti kaldırdı. Artık 1yaş hastalar geliyor dedi. Bizde 9ay dozunu yaptırmadık 1yaşında yaptırcaz

Sağlık ocağı 9.ayda alerjisi var diye dr a sorun demisti dr da gozetim altında hastanede yaptırdı. Şimdi de 2.doz için kararsiz kalmıştım. Yeni aşı takvimine baktım 9.ay 12.ay 48.ay yazıyor.

Yeni aşı takviminde 9.ay 12.ay ve 48.ay yazıyor. Ilk dozda ateş yapmadı.

Aa ben bacaktan mı koldan mı yapmışlardı hatırlamıyorum .

Asi takvimleri degisti bizdede kiz cocuklariyla alakali bi durumdan dolayi 9 yasindan indirmisler.

tahlili sağlık ocağında mi yapıyorlar. kan tahlili zor mu oluyor​:face_holding_back_tears::face_holding_back_tears::face_holding_back_tears:

Yok canım hastane’de çoçuk doktoru söyleyin dedi bakılması gerekiyormuş vitamin eksikliği falan var mı diye ben dayanamıyorum kan alırlarken babasına veriyorum çok ağlıyor