Korunma yönteminiz nedir

Devlet hastanesinde koldan implant taktıran varmı aranızda korunmak için 10 aylık bebeğim doğal yöntemler dışında korunmıyoruz

Adet düzensizliği kilo artışı yoğun kanama ve sinir yapıyor hormonlu olduğu için

Bende bir çözüm bulamadım ya spiral taktırmak istiyordum kayma riski var dediler korktum :pleading_face: implant için düzensiz ve yoğun kanama yapıyor diyorlar napıcaz bilmiyorum :woman_facepalming:t2:

Ya bir arkadaşım hap kullandı 4 .bebisi yolda üstelik de içinde neler var kim bilir bir ara düşünmüştüm sonra vazgeçtim ama bence en sağlıklısı doğal olanı bir de koruyucu kullanmak %100 değil tabi ama diğerlerinden ben de korkuyorum @Gülll implant taktirirsan da kanama aralıklarını vs takip et artırıyor diyenler var ayrıca enfeksiyon riski de var diyorlar iyice araştır bence canim

Yarın kadın doğuma gidicem zaten kilo problemim var eyer kilo yapıyorsa çok zorlanırım hap kullanmakta istemiyorum doğal yöntem de çok korkutuyor beni her ay acabamı diyorum ne yapacağım bilemiyorum

Yok yok hap kesinlikle kullanma çoğu şeyi yok ediyor çok afedersin prezervatif sanki koruyor gibi büyük konusmayayim ama yüksek ihtimal koruyor doktorum bana diğer şeylere bulaşma demişti umarım korktuğun şey olmaz canım strest yapma

İki senedir sadece geri çekilme uyguluyoruz. Çok şükür bi kaza olmadı şimdiye kadar.

O şekilde hamile kalan çok duydum risk almak istemeyen için tehlikeli :melting_face:

İlk çocuğumdan sonra sadece geri çekilme ve prezervatif ile korunduk 7 yıl olmadı çok şükür şimdi de aynı şekilde korunuyoruz ama ama 7 yıldan sonra çocuk istediğimizde 8 ay boyunca gebelik olmadı yani belki benim yada eşimle alakalı bir durumda olabilir 7 yıl kaçamak olmaması. Ama bu yöntem en doğalı .

Ben koldan takirdim bisey de yapmadi sadece duzensizlestirdi

O korunma yontemi olmuyor canm doktor bile kalma ihtimali yuksek diyor aferdersn zewk suyuyla sprem kaca biliyo dedi ben de oyleydim pat ikinci geldi :grin:

Kız oyle deme ya . Biz de arada bunu yapıyoruz. Genelde eşim korunur da. :see_no_evil_monkey:

Doğal yöntem ne acaba kadın doğum uzmanı bir arkadaşım var korunma yöntemlerinin hepsi yan etki yapıyor demişti ama içlerinde güvenlik konusunda en iyisi implant

Oyle ypma habis :rofl:

Nur sendede masaallah yok yok hangi konu olsa su tanidigim war diyon :grin:

Sen gene tedbir al bak bnden demesi @514habis_r :rofl::rofl::grin:

:sweat_smile::sweat_smile: ayy napam bacım valla her meslekten var en basiti 21 tane kuzenim var kuzenlerim hepsi üni mezunu mesleklerini yapıyor birde bunların eşleri var ben gazetecilik mezunuyum bölüm bir çok alanı kapsıyor (reklam ,sinema ,kameramanlık, spiker ,muhabir,televizyon ) stajımı belediyede halkla ilişkilerde yaptım kardeşim inşaat teksisyeni eşim eski işi camcılık askeriyeyi astsubay çavuş olarak bitirdi şuan kaynak ustası güvenlik için ugrasiyor kuzenlerimden biri Ankara Gazi de tıp okuyor kuzeniminbiri avukattı mesleği bıraktı psikoloji okudu vs vs birde ilkokul mezunu Kasiyer den tut doktor sigortacı, öğretmen,bankacı :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: daha sayamadığım varda güzel bişey giz işin düşünce kolaylık oluyor mesela eşimin kuzeninin biri ebe suyum gelince o gelmişti direk eve diğer kuzeni diyetisyenlikten mezun oldu bedava danişmanlik alıyom

Geri çekilme bir yontem değil kii

Bence bu konu tartışmaya acık bır konu. Tanıdıklarımın cogu geri cekılme yada prezervatif kullanıyor. Bende 1,5 yıl oyle korundum hiç bir sorun olmadı . Erkek önemli rol oynuyor. Yalan söylemez kendını tutmayı bilirse en iyisi bence prezervatif İle geri çekilme.
Diğerleri kadında yan etki yapıyor. Ve hiç bir şey yüzde yüz korumaz. Dünyaya gelecekse her turlu gelır.

Alıyorum arada yapıyoruz biz . Allah olmayana versin. :heart: