Hanımlar kızım 14 aylık daha yeni yeni böyle kanepe kenarlarına tutunmaya başladı diz kapağının üstünde daha cesaret edip kalkamadı biraz hantalız bu konuda
diz kapakları kızarıyor öyle durunca da bazen canı acıyor gibi hissediyorum ama önden önlem almak isterim diz kapağındaki bu kızarıklıklara ne sürebilirim mustela vücut losyonu kullanıyorum banyo sonrası şimdi biraz da bulantılarım sürdüm ama pişik kremi sonuçta . Geçenlerde de vazelin aldım dalin marka ama daha kullanmadım hiç böyle kızarıklıklar için kullandığınız bir ürün var mı paylaşırsanız sevinirim
İncia tavsiye ederim hemen yatıştırıyor
Bir bakayım yani işte o dikelme sürecine yeni girdik aklımda bulunsun başka tavsiye gelirse değerlendiririm
Teşekkür ederim
İncir pişik kremi mi peki ondan da aldım pişik olursa diye kullanıyorum ama dizine sürmemiştim
Ben bu dizliklerden almıştım ama kızımın dizlerini çok sıkıyordu, zayıf bir bebek olmasına rağmen sıktı yani pek kullanamadım o yüzden. Hatta kesip gevşettim sonra
alırsanız bence fotoğraflı yorumlarına filan iyice bakıp öyle alabilirsiniz. Ben temudan almıştım belki buradakiler daha geniştir.
Bilemedim benim kız biraz tombiş ve sıkıya da gelemez bakayım bir ![]()
Aradığım bu tarz bişeydi görmemiştim çok teşekkür ederim ![]()
Temudakiler Çin bebelerine göre sanırım minik zayıf
aslında sen orebilirdinde Şeyma neden aldin:) benimde maşallah hiçbir yeteneğim yok ![]()
Örmek asla aklıma gelmedi
o ara temu yeni meşhur olmuştu görünce bir sürü şey almıştım kızıma daha doğmadan ![]()
Rica ederim ![]()
Arkadaş deyince bende düşündüm örebilirim aslında ama sanki örgü de tahriş eder kaşındırır değil mi yakar yani dizini
Evet ya örgü de acıtabilir ama çok yumuşak tüylü ipler varya onlarla belki olabilir yumuşacık olur. Lastikli örersen hem kaymaz da.
E bebekten güzel bir dizlik almıştım o kadar dardı ki bende hiç kullanmadım, genel olarak kalıpları dar muhtemelen alınmaya değmez
Merhaba Aybike , bade naturalin stiki var kırmızı renkte olan onu kullanıyorum hemen geçiriyor kızarıklıkları , tıpta da kızarıklık, darbe vs için kullanılan kremlerin içinde olan bir madde varmış o sadece bu stickde var doktor önerisiyle aldım çok memnunum tavsiye ederim ![]()
Teşekkür ederim bakayım bende ![]()

