Kucak istiyor

Bebegim 2 aylik olcak 3 gün sonra surekli omuzda gezmek istiyo gündüz cok fazla uyumuyorda napabilirim

Atak haftasında olabilir canım 4 aydan bildiriyorum gündüz sıfır uyku sürekli ağlama :disappointed:

Benim kızımda bugün 2 aylık oldu özellikle son 1 haftadır cok yoruldum kucaktan asla inmiyor zaten uykuyu seven bir cocuk degil cok zorlanıyorum ne uyuyor ne sakin duruyor sanırım büyüme haftasındalar inşaAllah zaman icinde sakinleşirler

Muhtemelen büyüme atağından kaynaklı gaz vs sorununuz yoksa elbet geçecek biz 4 aya kadar normaldik ama 4 üncü ay beni bitirdi gündüz resmen sürekli kucak ağlama uyku yok 1 yaşına kadar böyle olacak ara ara anlaşılan

Aynı durumdayım

Vay halimize desenize
Bende ataktır diye düşündüm ataklar 40. Haftadan sayılmaya başlanıyor diye duydum benim bebegim 37 de doğdu