Küçülen bebe kıyafeti çetesi

Kızlar ne okudum ne okudum ya kanım dondu bir çete varmış instgrmda falan böyle küçülen kiyftleri istiyormuş büyü yapıldığını söylüyor millette yani çok şaşırdım para yollamak isteyince de hayır ille de eskilerini ver diyormuş smdi şöyle bi konu acicam ben 3 aylık falan anneyken kapımı çarşaflı bu kadın açtı benden eski kifyleri istedi bende yok dedim dilenci olsa hani ustunden anlarsın ya üstü duzgundu hatta komşum (polis) neden açtın kapıyı açma dedi oylelerine bende eşim sandım dalgınlığıma geldi dedim neyse ikinci konum da geçenlerde eltim benden küçülen kıyafetleri istedi ablam doğum ypck işte bende kız mı erkek mi dedm blmyrm dedi galba tam hatırlamıyorum onunda kızi var benm kızdan 9 ay büyük bende fazla kurcalamadim ama ben Türkiye’nin diğer ucundaym o diğer ucunda düğüne yanlarına gitcektik neyse uçağa bincegm için getiremem dedm ama ablana para yollayalım dedm hayır hayır diye ısrar etti kiyft yeterli dedi bende sende ykmu fln ver dedm bendekiler çok lekeli ve görümceme de vermiştim dedim tam hatırlamıyorum ama baya uğraştım vermemek için snra ablasının ibanini attı eşim para yolladı neyse kaynıma sordu eşim kaynım dediki onlar sizden bizden zengin ne kiyfti dedi güldü şaşırdı ben şu an şokkkkkkk bgnde gorumcem eltimin annesi için büyücü fln kilise kilise dolaşıyor dedi memklet trfnda kilise çok ya neyse ben inanmam gözümle görmediğim için ama bgn böyle şok üstüne şok yani neden böyle yaparlar demek çok çok guvenmiyorsan yardım da yapmican bu ne bee bana arkdsm yolluyor sürekli eskileri Allah razi olsun çok üzüldüm şu an

Bu arada eltimle de iyi anlaşırız fakat o koca tarafıyla aşırı kavgalı ve bana sürekli sen şanslısın uzaksın akrabalarının sana dokunamiyorlar fln sürekli diyor yani offf blmyrm ua

Bunu bende duyduö doğru değildir umarım hergün kötü haverle yıkılıyoruz. Kumaşını çok begenmediğim ama yeni gibi olanlardan satmıştım bu sattten sonra satmyacagım bede bebeğimin eşyalarını

Yani yani satma ya bilemiyorum para ver daha iyi ya ben zaten gorumceme tek verdim ikinci cocuguma saklyrm Allah nasip ederse ya da çok güvenirsem.birine veririm blmyrm zaten çok eskiyorlar benm eskiden çok uğraşirdm lekeler için smdi diyorum ki gerek yok at gitsin bu ne

Hiç duymamıştım ve bende şaşırdım, şükür kimseden alıp vermedim de kıyafet öyle daha neler duyucaz, resmen güven sıfır yerlerde ama bilinclenmis olduk aklıma hiç gelmezdi çok değişik insanlar var

Yani evet bana arkdsm yollar o da kendisi teklif etti bende olur dedm iki sene olcak Allah razı olsun ondan kızıma doğru dürüst üst almadım daha yaniiiii belki hiç tanıdık olmadik birine veririm ya da eski kiyft kutularına atarım olmadı

Allah ım daha neler duyacağız ya​:scream: hadi yakınlarının istemesini anlamak istemiyorum ama anladım da sosyal medya da tanımadığın bir bebeğe aileye ne büyüsü yapılabilir ki? Allah ım sen esirge yavrularımızı Yarabbim. Neler oluyor ya​:roll_eyes::roll_eyes:

Herşeye korkar olduk gerçekten yaa Allah yardımcımız olsun yabancı birine vermedim abimdir yada tanidigim alamayan biridir aklımda vardı ama bunu okuduktan sonra vermem artık tanimadiklarima

Bu insanlık nereye gidiyor geldiğimiz noktaya bakar mısınız yardım etmek bile tehlikeli hale gelmiş :pensive_face:

Geçen gün bende duydum, kendi kiyafetlerim dahil tanidik tanimadil herkese verirdim, şimdi eş hepsini yak diyor :frowning: herkesten her şey beklenir valaa

Çocuğun küçüklerinden iki valiz yapmıştım vermek için yazık günah okup boşa gitmesin diye ikilemde kaldım şimdi

Ağzım açık okudum, ben şok​:open_mouth:Allah belalarini versin pislikler

Bence boyle seylere itibar etmeyin, bilincli yapılan birsey olabilir insanların yardımlasma kulturunu oldurmek icin.. Cocuk elbiselerinde imece usulu cok kullanılır bunu yok etmeye calısıyor olabilirler. Kimse kimseye vermezse insanlar almak zorunda kalacak tüketimi de artıracak bu işte en cok satıcıların isine gelir. Bilmiyorum ama bana dogru bir haber gibi gelmedi. Tanımadıgım insan bana neden büyü yapsın cok mantıksız.. Ha evet boyle seytani islere bulasan var mıdır vardır ama onların serrinden de yine Allaha sığınmak gerekir. Suan piyasalar cok kotu maaslar dusuk urunlerin fiyatı cok fahis. Kirada olan insanlar cok zor geçiniyor. Ben bebegimin elb Kirada olan iki kişiye verdim ikiside cok dua etti. Oyleki tek cocugu olan bebeğine mama bile alamıyormus artık. Dinimizde buyuk gunahlardan biri israf etmektir. Elbiseleri yakıp israf etmeyin duanızı edin verin bi garibanı sevindirin.