Kulak Ağrısı

Kızlar 3.5 aylık bebeğim var yaklaşık 15 gündür kulakları ağrıyor iki çocuk doktoruna götürdük ikisi de bu aylarda çocuklarda rutin olabileceğini sıkça serum fizyolojik ile burnunu açmam gerektiğini söyledi sizlerinde bebbeklerinde oldu mu aydinlatirsaniz çok sevinirim

Gizemcim burnu sürekli tıkalı mı yoksa tıkalı olmadığı halde mi aç diyolar?

Yok canım burnu tıkalı değil kulağı agriyor ama drlar öğrenmiş burnunu aç diye kulak ağrısına dahi ilaç vermedi bu aylar rutin dedi

Çok ilginç bazı doktorlar ya burnu tıkalı olmayan çocuğun burnunu niye sık sık açasın :joy: bizde kulak ağrısı yok canım o yüzden bilemiyorum ben :confused:

Ya ne desek serum fizyolojik diyor Uras ağlıyor mu mesela sık sık

Bir de bu aylarda rutin demez mi sinir oldum​:smiley:

Ağlıyor ama bizim doktorumuz 4. Ay atağına girmiş maşallah hiçbir şeyi yok dedi :smiley: 4. Ay belirtilerini oku bak aynı bizimkiler

Bu da kulağına baktı yok dedi ama çocuk elini kulağına atıyor diyorum bu aylarda her çocukta olur diyor şaka gibi ya

Kulağına baktı ve sıkıntı yok dedi ise en belirgin iki sebep diş ve uykudur. Damak oluşumu sırasında veya diş çıkma evresinde kulak çekme oluyor. Birde uykusu geldiğinde. Doktorunuzun rutin demesi en çok bu aylarda görülmesindendir diye düşünüyorum ama bu sizi rahatlatmadı ise başka bir uzmana gösterebilirsiniz. Bizde de oldu ve hala ara ara yapar.

Henüz 3.5 aylık dişin etkisi olmaz ya sanırım daha

Dişin yeri oluşuyordur belki oda yapar. Damak oluşumu dediğim olay​:slightly_smiling_face: Evet 3.5 aylıkmış ama bazıları erken diş çıkarabiliyor. 4-5 aylıkken mesela.

Ay nolur öyle olmasin Allah korusun :see_no_evil_monkey:

Olmaz inşalAllah :smiling_face_with_three_hearts: bizimkinin salyası falan 2 aylıkken başladı hala devam ediyor ama dişimiz yok daha​:sweat_smile:9 aylığız :smiling_face_with_three_hearts: kulak çekme fln da vardı.

Ben ve eşimde 10 aylıkta cikarmisiz inşallah bize ceker

Benim oğlum da 3. Ayda öyleydi 4 aylık dişi patladı olabiliyor

Ay Allah korusun ya çok erken :woozy_face:

Erken dis çıkarmak kötü bişey değil ki eski inanış onlar çok şükür şuan 20 aylık çıkmayan tek bir dişi kaldı bu zorlu surec benim için bitti bile :hibiscus:

Valla umarım bize ceker 3-4 aylıkta çıksın da istemem yine de en azından 8-9 ayı görür umarım kendini toparlar 20 aylıkta zaten çoğu dişinin çıkması normal değil mi :folded_hands:t2::heart:

¹. Yaşında çoğu cikmisti şuan ki ayını da belirtmek istedim sağlıkla ve kolaylıkla çıksın inşallah​:hibiscus::folded_hands:

İnşallah kolay çıkarır ama yine de biraz büyüsün isterim bakalım Dr diş değil bu aylarda kulak zarında esneme olabilir cekistirebilir falan dedi ama hayırlısı bakalım :folded_hands:t2::smiling_face_with_three_hearts: