Külotlu çorap konusu

Evlerde doğalgaz yanıyor artık zaten kaynanam sürekli külotlu çorap yelek giydir diyor . Siz nasıl giydiriyorsunuz 4 aylık . Bazen o şekilde seyahat ettiğimiz oluyor bir de üstüne battaniye ört diyor delirtcwek beni

Artık havalar soğuk oldu kendim nasıl giyiyorsam kızıma da o şekilde giydiriyorum hatta o sıcakliyor biraz babaya çekmiş zıbın üstüne alt üst takım giydiriyorum konum bursa

Bn iki takim iki corap iki pijama ornegin kilotlu corap alta uste pijama hic giydirmedim biyere disari cikarsam pijama altina kulotlu corap yada ince tayt giydirrim oda yine duruma gore tek pijama tskiminin ustune bi hirka kapsonlu birde bere en fazla patik yani inanin arabada klima var dahada terliyo bnm en korktugu.mm seydir terlemesi cunku bnce en cok oyle usutuyo bebekler birde bn rshat giymeyi severim onada oyle yapiyorum grnelde evde tek kat yani

Ha bu arada pijama takimi hafif inceyse yelek giydirrim bazen​:sweat_smile:

Bence çocukları soğuk kadar sıcakta hasta eder. Ben fazla sıcağa alıştırma taraftarı değilim. Bebişim 2 aylık zıbın üzerine tulum giydiyorum ekstra alt ve çorap. Gündüz uyurkan yarısına kadar battaniye örtüyorum. Geceleri de tek kat üzerine uyku tulumu giydiyorum. Evin derecesi 23,24

Bende kaynananin dediği gibi giydiriyorum evin içi soğuk oluyor külotlu çorap giydiriyorum sıkıca örtüyorum 4.5 aylık kizim ben çok üşüyorum kızı sıkı sıkı sarıyorum

Sıcak wvde kilotlu çorap çocupu basar. Benimkid giydirdikçe giydiriyor. Hep soyuyorum çocuğu inatlaş . En sonında pes etsin

Kesinlikle öyle Ben hatta evi havalandırdıktan sonra ev geri ısınınca tişört bile giydiriyorum bunun nedeni evim gerçekten sıcak

Evet bide sıcakken kilotlu çorap kaşındırırda . Ancak dışarı çıkarken giydirilir

Aynen öyle kilotlu çorabı dışarıda giydirin çocuk soğuktan bağışıklık kazanır sıcakta hasta olur

“Sin ne giyiyorsaniz bir kat fazlasını giydirin” diyor doktorlar. Sırtı göğsü iliksa üşümüyordur. Ayrica siz annesisiniz cocugunuzu en iyi siz bilirsiniz. Kimseye laf dusmez kim

Biz 48 günlük olduk doğduğu günden beridir giydiriyorum yaşadığım yer soğuk zaten pamuklu olanlardan aldım sıcak tutuyor kızımı