Hanımlar merhaba. Kızım 4.5 aylık uyurken kundak yapıyorum çünkü elleriyle hala kendini çok uyandırıyor. Bir yandan da sanırım dönme yeteneğini engeller kundak diye söylemler duydum. Ne yapmalıyım? Bırakmam gerekiyorsa kademeli mi bırakmalıyım önce tek kolunu açarak vs?
Ben önce iki kolunı da gevşek bırakarak daha sonra tek kolunu bağlayarak sonra da tamamen kundaksız yatırmaya başladım bzm ki hâlâ uyandırıyo kendi kendini ama alışması lazım dönmeye başladığı için alışır zaman lada inşallah sizde kademeli yapablrsnz
Ben hic kundank yapmadm dogdugundan beri
Benimde aynısı gece hala yarım kundakla yatıyorum dediğiniz gibi ellerini yüzüne sürüp uyandırıyor kendini ama bir haftadır ben kundak yapıyorum o beş on dakika sonra çıkarıyor ellerini bende dokunmuyorum demek ki artık istemiyor
Aman ne olcak ya eskiler hep kundakla buyutu sanki donmedi mi bebekler
ben yarim kundak yapiyom . 4 ,5 aylik olduk . Sadece aksam kundak yapiyom yatma saati gelince elini cikarmaya ugrasirken yoruluyor sonrda uyuyor . Tabi bn kizim cok degisik alisirdim .. gece 10:30da yatiriyom kundak yapip yatak odasina goturuyom agizina emzigi veriyom gece lambasini acip gidiyorum yanindan . Oturma odasina gidip onun sesini dinliyom . Ilk aglayinca agizina emzigi verip geri odadan cikiyom . Ikinci yine ayni üçüncüye de basini oksuyom emzigi tekrardan veriyom gidiyom bu sefer aglayinca hemen yanina gitmiyom . 2 dk aglamasi icin zaman ayiriyom 2 dk sonra gidiyom yanina emzigi verip geri odadan cikiyom . Sonra uyuyor .
Kundak suanlik iyi birsey uyku suresi daha uzun oluyor. Kundak olmazsa uyumaz bnmki emzigi agzindan cikartip agliyor![]()