Kusmuğunda boğuldu/demin yaşadığım olay :(

Kızlar mutfakta bulaşık yıkıyordum. İçerden aggg uggg sesler geldi odaya gittim bebeğimin yüzü patlıcan moru olmuş ters çevirdim sırtına vurdum vurdum kendine geldi. Sürekli kusmuğu ağzında birikiyor tükürüğü birikiyor. O kadar çok korktum ki napacam bundan sonra bilmiyorum :frowning:

cok gecmis olsun kac aylik bebeginiz

Oncelikle gecmıs olsun . Daha önce bende bır benzerını yaşamıştım. Yanımda olmustu kafası dık bır sekılde agızına dolmustu kusmuk hatta 1 su bardagı rahat vardı ılk defa boyle bırsey olmustu odüm kopmustu bırsey olacak doye . Ama şey yapalırsınız cok kusan bir bebek ise sık sık emzır ama azar azar emzır mesala 60 ml ıcıyır sen 30ml ver ama 1 saat sonra bır 30 ml daha ver. Bırde yan yatırın yatarken yan olsun donuyorsa da destek yapın bır kenarını ben hep oyle yapıyom .

Geçmiş olsun canım reflüsü mü var ? Reflü yatağında sırt üstü yatırıp başını sağa veya sola çevir bi nebze güvenli uyur

4 ay 15 günlük . Teşekkür ederim cnm

Teşekkür ederim cnm. Öyle yapiyim bundan sonra

Valla reflüsü yoktu bugüne kadar . Artık yan yatırmaya çalışayım. Çok teşekkürler

Çok geçmiş olsun biz 3 aylığız doğduğundan beri 10 kere yaşamışızdır bu olayı kesinlikle yanlız bırakmayın mutfağa mı gidiyorsun yanında götür tuvalete bile gitsek eşimle dönüşümlü hareket ediyoruz birde yatağını eğimli yap mutlaka her doyurmadan sonra üst gazını çıkart

Çok teşekkür ederim. Çok daha dikkatli olacam. Hâlâ ellerim titriyor yemin ediyorum çok korktum

Sırt üstü yatırmamaya dikkat et canim ,en korktugum seydi benim bu kusma olayı.
Sırtını destekleyecek şekilde sağ veya sol yatır en cokta geceleri dikkat et canm.
Sırt ustu kusarsa Allah muhafaza boğula bilir.
Sağ sol olunca boğulma ihtimali yok kusunca akıyor agzindan

Çok geçmiş olsun rabbim korusun tekrar yaşanmasın insalalh bizimkide çok kusuyo Allah korusun hepsinide​:palms_up_together:t3:

Amin cnm çok sağol

Aynen öyle cnm çok daha dikkatli olacam