Kızları doğum yapalı 47 gün oldu 40 gün kanamam oldu 41. gün tamamen bitti ama akıntım vardı hatta bugün sağlık ocağına doktoruma gidip fitil kullanabilir miyim onu soracaktım akıntım yoğundu çünkü kan değil sarı akıntıydı, bugün hazırlanırken baktım tekrar kanama olmuştu böyle olması normal mi
Normal benimde 40. Gün bitti kanamam iki hafta sonra adet oldum adetim bitince 3,4 gün sonrada yine gördüm doktorum 40 kontrolünde rahim de bi problem olmadığı söylemişdi tekrar arayıp bu durumu sorduğumda kontrolünde bi sorun olmadığı için normal bunlar demişdi. Eğer sizde kontrol olup rahimle ilgili bi sıkıntı yok dediyse ara ara kanamalar gayet normal
Ya ben 40 kontrölüne gidemedim ki tamamen aklımdan çıkmış hatta dün aklıma geldi bugün kanama oldu tek başımayım bebeğime tek bakıyorum babası çalışıyor başka kimse yok ev işi yemek bebek derken çocuğun herşeyini takip ediyorum kendimi unuttum
40 kontrolünde çatı muayenesi falan olmuyor demi
Hayır ben gitmiştim kontrole alttan dikişlere baktı sadece birde ultrason ile karnımdan baktı başka birşey yapmıyor.
Ben sezeryanım ama dikişim yokki altta çati muayenesi yapar mı
Yapmaz muhtemelen ya sadece dikiş yerlerine bakar birde ultrason ile karnına bakabilir
Yapmiyo. Karnindaki dikisleri kontrol ediyo. Bide ultrasonla icerisinin durumunu kontrol ediyo
Bende sezeryanla doğum yaptım Beni yapmışdı ya hem ultrason ile hemde rahim ağzına bakmış dı ama çoğu doktor bakmıyor diye biliyorum müsait olduğunda git bence kafan rahatlasın