Lohusalıkta kanama

35 gün oldu doğum yapalı bir kaç gün önce kanamam neredeyse bitmişti son bir haftasında renk sarıya dönmüştü kanlı değildi bir iki gün önce tamamen bittiğini düşündüm tekrar kan gelmeye başladı bir iki gündür normal mi acaba

Ben de acaba regl mi diye düşündüm ama regle gore az kanama acaba lohusalıkta normal midir diye merak ettim