Lohusalıkta vesvese

Kızlar bilmiyorum her lohusada bu durum oluyor mu ama bende çok vesvese oluyor çoğu zamanda elimden geldiğince dua etmeye güzel düşünmeye çalışıyorum ama olmadık şeyler aklıma geliyor sizlerde de oluyor mu vesveseyle nasıl başa çıktınız​:pleading_face::confounded_face:

Bende de oldu canım ilk kızımda da çok oluyordu sürekli dua ediyordum ve başka şeyler düşünmeye çalışıyordum başka şeylere odaklanmaya çalışıyordum . İkinci kızımda da oldu yani bendeki şeydi ya nefes alamazsa ya ateşi çok yükselirse bişey olursa kucağımda mutfağa gidiyorum ya mesela çocuğun kafasını ya mermere çok sert çarparsam gibi şeyler çok düşünüyordum her ikisinde de yaşadım bunu hala yaşamaya devam ediyorum geçmiş sayılmaz ama o an aklımdan gecicincenkotu düşünceler tövbe ediyorum Allah m sen çocuklarıma hayırlı sağlıklı uzun ömür ver diye işte İnşirah süresini okuyorum ferahlık versin içime diye öyle ama tamamen geçmiyor bu annelik iç güdüsüyle alakalı bı durum sanırım . Ama sende ki vesvese çocuğunla alakalı mi sadece yoksa herşeye mi ?

Bende sadece bende oluyor sanıyordum benimde öyle çok kötü şeyler geliyordu aklıma bebeğimle ilgili ama şükür geçiyor dua et kuran aç bana arada yine geliyor ama kendimi başka şeylere adapte ediyorum

Daha çok çocuğumla alakalı ya

Bende öyle yapmaya çalışıyorum bi anda düşüncelerimi kesmeye çalışıyorum allahım şeytanın vesveselerinden sana sığınırım deyip tövbe ediyorum ama işte tamamen geçmiyor maalesef yine bırakmıyor o kötü düşünceler

Düşünceler basınca kendinizi bir işe verin. Odaklanma gereken işlere. :hugs: Bir çekmeceyi boşaltın mesela düzenleyin, ütü filan. Arkaya güzel bir fon müziği açın. Eğlenceli müzikler de olur hem söyler hem iş yaparsınız bir şeyiniz kalmaz zamanla :smiling_face:

Bu normal canım hemen hemen hepimiz yaşadık ve yaşamaya devam edeceğiz. Annelik böyle biseymis . Rabbim korusun evlatlarımızı :palms_up_together: sen bol bol oku ve başka şeylere odaklanmaya çalış @Saye nin de dedigi gibi bir işe odaklan müzik aç seni keyiflendirecek ve o düşüncelerden uzak tutacak şeyler yap zamanla geçer inşallah :hugs:

Aslinda ortada bisey yok vesveseye kapilacagin.bu dogum gibi bisey basimiza ne gelecegini bilmiyoruz cocuktan sonra nasil bakicaz egitecez.dogumdan insan nicin korkar o kadar hazirlik yapar 9 ay ama sonra hic tahmin etmedigi olay gelir basina.bebekte plan yap yap sonra istedigin olmasin canini SIkma her cocuk da ayni degil her cocukfa aynisini yasamaz.bu sadece basimiza ne gelecegini kestirememenin korkusu acaba soylemi acaba boylemi.2 seyin tekrar etmesi cok zor bidaha yani.icini dok yaz.temiz hava ya cik yesil doga iyi gelir insana

Öyle yapmaya çalışıyorum canım inşallah geçer :blush:

Dediğin gerçekten doğru hamile kalıyorsun doğum yapıyorsun doğurduktan sonrası zaten ayrı mesele yani insan başına ne geleceğini bu dönem asla kestiremiyor endişelenip panik oluyoruz işte Buda şeytanın vesveselerine tuz biber oluyor daha da çok kafaya takıyoruz vesveselerden dolayı ama rabbim herkesin kalbine ruhuna inşirah versin kimsenin başına gelmesini istemem bi yandan çocuk büyütüp lohusalıkla uğraşırken bi yandanda aklımızdaki vesveselerle başa çıkmaya çalışıyoruz kadın olmak çok zor dünyada rabbim gönlümüze ferahlık versin ne diyeyim ki dua etmekten başka çaremiz yok bol bol dua etmeliyiz :face_holding_back_tears:

Aynen ablacigim