Evet 5-6 haftalık üstüne görme yasamıs olabılırsınız adet şeklinde.Hiç kormayın herkes nasıbıyle gelır ikisinede yetersınız ilk çocugunuz kaç yaşında çok mu küçük
Yok yok. Hiç öyle düşünmeyin. Yetmeye yetersiniz Rabbim onun sabrını,kuvvetini veriyor. İşin aslına gelince araları ne kadar olacak bilmiyorum. Senin yolun yenidoğan döneminde biraz bayırlı olacak. O dönemi atlatıp bebeğin el ayak olmaya başladı mı rutininizi kurmuş, düzeninizi oturtmuş olursunuz. Diğer evladınız da ise şöyle ilk etapta sevgi ve ilgi onun üzerinde iken ikiye bölünecek bu sizin olduğu kadar onu da etkileyen bir süreç olacak ama kardeşini benimsediğinde çok güzel bir çekirdek aile olmanın ve her gece uyurken yavrularınızı izlemenin verdiği mutlulukla günü bitireceksiniz. Yol biraz engebeli,bunu çoğu anne inkar edemez ama onların bir tebessümü bile yeter. Kendine güven,Allah a sığın. ![]()
![]()
İlkinde de öyleydi yani menopoza girmiş annem de daha çok belirti var bende yok e daha iyide oructan beri olmadım süre çok bağımlı çok emmustir ondan gelmemiştir dedim yani testte yapmadım kan verdim çıktı şimdide yani bişi hissetmiorum yarına randevu aldım bakalım
20 aylık oldu şimdi bile oğluma kizdigimda vicdanım sızlıyor
Ay teşekkür ederim aslında ikinciside ilk oğlum gibi olsa hiç zorlanmam uykusu güzel çokta yaramaz değildi bilmiyorum herşeyin hayırlısı yarına randevu var ama yalan olmasın heyecanlı değilim ilki gibi istesemde yapamıyorum belki daha buyumemis belki hareketlendigindw hissederim yani o ilkinin heycani yok içimde korku var ben ikincinin küçüklüğüne aldanip seversem oğlum anlarsa uzulurse eşit sevemezsem diye korkuyorum
Bu bebek senın nasbinmiş canım artık zamanla içinde sevgıde oluşur evet şu an 20 aylıkmış ama yeni doğum yaptıgında ilk oğlun neredeyse 2,5 yaşında olacak en azından tuvaletını öğrenmiş bi tık kendını ifade edıyor olur. Yenıdoğan zManı zaten zor plur ilk 4-5 ayı atlattın mı rahatlarsın. İkinci 4-5 aylkk olunca Oğlunda zaten 3 yaşına gelmiş olacak. 3 yaşta kendısını ifade eder, konuşur, kendi yemegını yer, dur yapma bunları anlar. En guzel yanıda belkı şu olacak ikincisi en azından yürümeye başlayınca beraber vakıt gecırecekler onun peşinden koşacak. Dedıgım gibi zorlanırsan ilk 1 sene bir zorluk olacak ama sonrasında ikisi vakıt gecırırken sen işinide yaparsın dınlenırsın de.
En guzelde bu yani tek çok sıkılıyor beraber oynarlar
Evet oğlumu parka goturdugumde 2,5 yasında falan bir çocuk vardı onu o kdar sevdıkı o nereye gıderse arkasından gıdıyor peşini bırakmadı. O gün dedim yani kendisi gibi biri oldugunu bılıyor dedım. Çok mutlu oldu gercekten beni bile unuttu yani. O yüzden beraber vakit gecirmeye baslayınca hem sürekli senide istemezler hemde onlar içinde keyifli vakit olur canları sıkılmaz.
Biyndan bana da mantıklı geldi hayırla gelsin inşallah teşekkür ederim canim
Normal canım bende hissetmedim dediğim gibi tek şey çok halsizdim uyuyasim geliyordu hep eşim demişti sen hamilesin diye kızmıştım benim bedenimde oluyor anlarım diye anlamadım
Ay doktora gittim yedi haftalikmis kalp atışını da duyduk elhamdülillah ama kalbini duydugumda o ilk heyecan yoktu belki daha hareketlendiginde hissederim