Arkadaslar dün mercimek çorbası yaptım yeşil mercimek bugün ısıtıp öğle arasında cocuga verebilirmiyim
Pişmiş yemeği iki saat içinde dolaba kaldırdıysanız ısıtıp verebilirsiniz havalar da serinledi artık gerçi biraz daha esneyebilir
ben de kalan yemeğini kapalı kaba koyup hemen dolaba kaldırırım ertesi gün veririm
2 saatten fazla kalmış olabilir dışarıda olurmu
Gıda mühendisleri iki saat kuralını söylüyor hep ama havalar serinledi artık bir şey olmaz bence tavuk vs olsa daha sıkıntılı ama çorbadan bir şey olmaz
Ben yemekleri hep iyice soğuyunca dolaba atıyorum. Sonra da çıkarırım kızıma da kendimize de bence bir sorun olmaz