Merhaba kızlar, 24 günlük bi oğlum var. Gaz sorunu yaşıyoruz doktor kolik dedi. Nurse harvey diye bir damla verdi kullandım çok etki etmedi bugün kaka da yapmadı karnı çok şişince sürekli ağladı acile gittim lağman yaptılar orada yaptı rahatladı şuan hala yok kaç saat oldu ne yapcam bilmiyorum psikolojim bozuldu artık lütfen benim gibi yaşayan var mı
Cnm bir dahaki sefer yine kakasını yapmazsa parmağınızın ucuna zeytinyağ sürün inslh çıkarır ve rahatlar deneyin bol masaj ve karnını sıcak tutun bebek yağı sürün masaj yapın
Merhaba canim suan yazani okunca oglumun ilk aylari geldi aklıma, seninle ayni seyleri yasadim desem. Kolik bir bebekti. Hep gazi var hep karni sisikti. Doktora goturdum damla verdi her süt verdigimde damlatim, bol masaj yaptim karnina, sicak tutmaya calistim. Kaka icin doktor ates ölcere zeytin yagi süt dedi. Çok zor günlerdi
Hiç iyi değilim kafayı yiyorum sanırım stresten başka öneriniz var mı ne yapmalıyım ne yapsam iyi olur
Merhaba öncelikle anneliğiniz çok taze gözünüz aydın
ilk aylar çok stresli ben hatırlamak bile istemiyorum.. bizim de çok gaz sorunumuz vardı birçok damla denedik ve içerikleri hepsinin çok benzer zaten beş çocuktan birine sadece iyi geliyormuş bize hiç fayda etmedi gaz damlaları.. ben çözümü şöyle buldum kiraz çekirdekli gaz kemerleri var E bebekte de satılıyor onu fırında ısıtıp karnına beline koyuyordum baya iyi geliyordu . Onun haricinde mavi jel paketleri de aynı şekilde uyguluyorum. Kısacası sıcak uygulama ve masaj bize iyi geliyordu. Her bebek farklı tabi ki ama deneyebilirsiniz belki
Kiraz çekirdeklerini aldım denedim ondan da çok bir fayda görmedim lavman sonrası hastanede kaka yaptı ama sonrasında ne gaz çıkardı ne de kaka yaptı sizde de böyle olmuş muydu
Merhaba bu kaka gaz sorununu ben de çok yaşadım çok stresli yorucu geçiyordu gaz damlasını kestim bebeğim daha rahat etti birkaç gün kullanmayın gözlemleyin bize de kolik demişlerdi ama damlayı bırakınca gaz problemlerimiz de ortadan kalktı çok şükür bunu önerebilirim bir de mamasına hakiki zeytinyağı koyuyordum bir çay kaşığı günde üç kere deneyebilirsiniz biz böyle rahatlamıştık inşallah siz de rahat edersiniz
Merhabalar bende kolik annesiyim 8ayı geçtik hala yaşıyoruz doktorun tavsiyesi ile damla değişikliği yapabilirsiniz birde probiyotik damla önerecektir kesin bizde işe yaramadı ama sizde yarayabilir ber bebek aynı değil bir çay kaşığı zeytinyağı içirin kulak çubuğunuda zeytinyağına batırıp poposuna uyarı verebilirsiniz inşlh düzelir ![]()
Yok biz kaka problemi yaşamadık gaz sorunu vardı çok gazlı bir bebekti sonrasında inek sütü proteinine alerjisi çıktı zaten. Kaç gündür kaka yapmıyor ? Doktora götürün bence içiniz rahat etsin
Canım bende aynı dönemlerden geçtim fakat benim bebeğim de kabızlık olmuyordu ama tecrübelerime dayanarak probiyotik damla kullanmani öneririm ve gürültülü bir gaz çıkarma karın gurultusu yada kakasinda beyaz pütürtülü şeyler varsa bebeğin laktozu sindirmede sorun yaşıyor olabilir bunun içinde ilk önce bir doktora gostermeni tavsiye ederek eğer laktoz sorunu varsa relactaz damla veriyorlar bunlar benim tecrübelerim tabi kabızlık durumunda aslında doktorlar probiyotik damla veriyorlar diye biliyorum yine de bir doktorunuza danışırsınız ![]()