E tabi canım senin yaşaduğın ztn hiç kolay değil bide trip çekmen çok zor bende evet kırıldım ama hiç konusunu bile açmadım evegeldkten bi hafta sonra kızı aradım bişey de söylemedim seni görmek istiyordum ama kızım durmadıpı için gitmek zorunda kaldım fln dedim öyle şu oldu bu oldu bile demedim inan kek götürdğm tabağı bile hâlâ vermemişler onu da sormadım hakaten aklıma geldi niye hâlâ vermediler yaw![]()
Hahaha çok tatlısın ya![]()
![]()
Rana senin de yüzün inşallah guler , bir kaç konuna denk gelmiştim . Her sıkıntı misafir hayatımızda hepsi bir şey öğretiyor arkadaşım. Önemli olan o anda verdiğimiz tepkiler . Sonrasinda ya cenneti yasiyoruz ya da cehennemi .. attığın adımlar seni güzelliklere götürsün
Konudan bağımsız alakası yok ama içimden geldi ![]()
![]()
Birebir duygu ve düşüncelerimi yazmışsın canım. Herkes bizim gibi böyle anlayışlı olsa her şey çok daha güzel olurdu.. sırf o da hamile üstüne gitmeyin stres yapmasın diye hep içimde tuttum bugüne kadar.. kocası da büyük ihtimalle o yüzden görüşmemizi istemiyor. Daha önce de tartışmalarımız olmuştu. Ama ailecek görüştüğümüz arkadaşlarımızdı konunun bu kadar buraya gelmesi çok saçma. Bak kendisi yaşamaSa neyse diyeceğim ama kendi de on yıl önce yaşamış lohusalığı. 10 saatten fazla sancı çektim neler yaşadım ertesi gün böyle bir darbe yedim. Hiç unutmuyorum eve geldik 2.03 gün oldu bebeğim emziriyorum gece bir anda ağlamaya başladım eşim sordu ne oldu diye arkadaştan bahsettim çok kafama takıyorum hiç aklımdan çıkmıyor bana neden bunu yaptı deyip. Eşim de bana lütfen bunu düşünme artık sütün kesilmesin sen bize odaklan sadece başka bir şey istemiyorum senden falan deyince biraz olsun rahatladım bebeğime odaklanmaya calıstım. Belki doğum yaptıktan sonra mesaj atarım bir şeye ihtiyacın var mı diye. Onda da hâlâ Soguk davranırsa artık yapacak bir şey yok.. sağ ol canım yorumun için
Ben size hak verdim. Arkadasınız iyi gün dostuymus. Sizin ihtiyacınız olan bir donemde bu konuyu bahane edip sizden uzaklasmıs gibi duruyor. Benzer bir durum benim basıma geldi. Aynı sitede oturdugumuz bir komsum var eşlerimiz onceden aynı iş yerinde calısmıslar meslektaşlar. Yıllar sonra biz aynı sitede komsu olduk eşiyle tanıstık tabi. Onun cocugu ilkokula gidiyor benim bebegim yoktu tedavi goruyordum. Sık olmasada görüşüyorduk yani. Neyse ben hamile kaldım telefonla arayarak tebrik etti. Hadi zor gebelik gecirdim diye gelmedi dogum yaptım bebegimi gormeye gelmedi. Yine telde gelecegiz ins gibi sozler soyluyordu. Bebegim 16 aylık oldu hala gelmedi bebeğim 2 Aylıkken babam vefat etti başsağlığına gelmedi. Artık benim içim oyle biri yok. Henuz karsılasmadık ama karsılastıgımda yuzune dahi bakmayacağım birisi artık. Bazı insanlar vefasızdır bazı insanlar iyi gun dostudur. O kişilerim gercek yuzunu cok gecmeden Allah bize gosterip uzak etsin bizlerden. Siz bebeginize odaklanın sütünüz azalmasın gereksiz değmeyecek insanlar içim stres yapmayın. Allaha dua edim karsınıza hayırlı vefalı dostlar cıkarması için.
Ah canım benım Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah![]()
evet atalarımız boşuna dememiş insanlara bir cenazede bile düğünde tanırsın diye.. bu yorumları olsun içimi ferahlattı hep kendimi suçlamaya başlamıştım son zamanlarda acaba ben mi ayıp ettim hep vicdan yapıyordum arkadaşlığımızın bitmesine çok üzülüyordum o yüzden sizlere danışmak istedim biraz olsun rahatlattınız beni sağ olun.. zaten bir sürü arkadaşı var onun bana ihtiyacı yok ki…
10 yıl önce unutulmuş sanırım yakında tekrar yaşayacak o zaman anlar insansa. Nasıl anne olmadan önce aslaaa annelerimizi anlayamadıysak lohusalık yaşamadan da lohusaları anlayamazsın. O arkadaş çabuk unutmuş hatırlar yakında
sen sıkma canını değmez süt daha değerli herkesten . Ben sütüm kesilince değmezdi nedwn bunu yaptım kendime de bebeğime de diye çok kızmıştım kwndime
Evet canım çok haklısın bakalım anlayacak mı benim gibi doğumda acılar çekmeyecek sezeryan olacak ama onun için de sonrası çok zor geçecek umarım Allah yardımcısı olsun.. ![]()
![]()
Sende çok tatlısın yüzün hep gülsün inşallah ![]()
![]()
Kesinlikle öyle herşey gelip geçici kız ben neler neler yaşadım sanıyorum sonra en basitinden burdaki konulara bakıyorum haber okuyorum bazısına diyorum kendi kendime bnden çok daha zor şeyler yaşayan insanlar var o yüzden her halime şükretmeyi öğrendim elhamdülillah
Teşekkür ederim bu arada Allah razı olsun Rabbim hepimizin kalbini inşirah ile ferahlatsın![]()
![]()
Tesekkur ederim Allah razı olsun, hayat cok kısa hiç kimse icin bu kadar uzulmeye kafaya takmaya degmez. Bes yıl oncede abimi kanserden kaybettim. Yasadıgım acılardan sonra farkettim ki ben aslında cok bos seyler için uzulup kahretmisim kendimi. 11 yıl evlat hasretiyle kavruldum bunun İcin bile ağlamak üzülmek bosunaymıs vakti gelince Rabbim nasip etti sukur. Ama geri donduremeyecegimiz acılar yasıyoruz.. Sevdikleriz çekirdek aileniz saglıklıysa uzakta bile olsw sesini duyuyorsanız iyi olduklarını biliyorsanız siz bu hayatta zaten cok sanslı birisiniz demektir hiçkimseye ihtiyacınız yok demektir. Sahte arkadaslar bir süre son zarar verir insana zaten şimdi olmasa da ileride mutlaka bir olay patlak verecekti şimdiden bitmiş olması sizin için daha hayırlı olmustur belki boyle düşünün. Ailenize sarılın baska da birseyi umursamayın. Saglıkla büyütün bebişinizi inş.
Ağzına yüregine sağlık canım benim çok teşekkür ederim ne güzel de anlattın her şey boş gerçekten..
Çok yakın bir arkadaşım var. Bana kardeşten ötedir. Arkadaşımın 4 benim 2 evladım var. İkinci hamileliğin çok sıkıntılı geçti defalarca kez erken doğum riskiyle acillik oldum. Hep herkesten önce arkadaşım yanımdaydı. Eşim gelmeden beni bırakıp gitmedi. Hep söylerim seninle acilde yediğimiz abur cuburlarin lezzeti hâlâ aklımda derim. Güleriz. Bu arkadaşım hamileliğimin son günlerinde taşındı ve bebeğimi gormeye 40im çıktığı gün geldi. İnanın saçma sapan bir lohusalık döneminden gectim.Aekadasim gelmek istiyorum ama biraz daha toparlan derdi.. ben iyiyim gel desemde senin basın kalabalık (kaynanamlar) sakinleşsin evin öyle geleyim dedi. Sonra arkadaşım doğum yaptı. Kış vaktiydi.. ben malesef 35 gün sonra gidebildim. Ama biz bunları hiç sorun etmeyiz. Bazen günlerce konuşmayiz. Bazende o günlerin acısını saatlerce konusarak çıkarırız. Ama biliriz ki. Benim başım sıkışınca yada özlediğimde bir Aynur’um, onun başı sıkışıp ihtiyacı olup özlediğinde, onunda bir Elif’i var. ikimizin de büyük çocukları aynı spor salonuna gider. Birbirimizin sevdiği birşey yapınca. Çocukların çantasına atar göndeririz. Dostluk iyi günü gülümseyerek, kötü günü birlikte sabrederek geçirince dostluk olur. Böyle sizin olayiniz gibi durumlarda sarsilacaksa zaten bırakın sarsılsın. Kendinize şunu sorun.. bu arkadaşlık bir şansı daha hak ediyor mu
sorunuzun cevabı evetse eğer. Msj atmayın. Gidin konuşun. Eğrisini doğrusunu duygularınızı ve sonuc olarak onu sevdiğinizi özlediğinizi söyleyin. Bakalım sonuç ne olacak. Ben olsam öyle yapardım. Gidip konuşarak gururunuz zedelenir diye düşünmeyin. Gidip konustuktan sonra sonuç ne olursa olsun. İnanılmaz rahatlamış hissedeceksiniz. Hakkınızda hayırlısı olsun. Sağlıkla büyütün bebisinizi..![]()
Ne olursa olsun zor süreçten geçen o an sendin seni anlaması gerekiyordu zaten can havliylesin bide başkalarını çekmek bu arkadaşında olsa o an kendi derdine düşmüşsundür evet yol kat edip supriz yapmış güzel birşey ama insan o an kendi telaşına düşüyor bence konuşulup çözülebilir durummus karşı taraf bunu istemedikten sonra senin yapacağın birşey yok yoluna bak bence çok istiyorsan yüzleşmek konuşmak diğer ortak arkadaşın orta yolu bulabilir bence…
Çok doğru dıyorsun canım sagolasın..
Çok haklısın canım. Ben de bunu anlamıyorum neler yaşadığımı bir ben bir Allah bilir. Bi dur sakin ol neler oldu bitti bi öğren ondan sonra küsüyorsan küs.